Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lollypop skrev 2008-06-06 21:59:21 följande:
    Blev en liten beställning på Freshmilk nu också...Usch jag har handlat alldeles för mycket
    vad beställde du nu då?

Var det inte du som skrev för nån dag sen att du shoppat något som var min favorit? vad var det?
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-06 22:08:30 följande:
    Har du missat det inlägget??? Hur gick det till??? Det var den rosa/lila randiga velourjackan från Katvig På Freshmilk blev det...Hippo shorts + t-shirt (idaT)Haj baggypants (IdaT)Grönrandig velourjacka (Katvig)Midiappel badshorts (Katvig)turkos/orange randig t-shirt (Katvig)Grått linne (BRANDstrom) 
    ja, hur gick det till superfina rosa/lila

det var ju en rätt så gedigen lista på freshmilk du har shoppat loss denna månade
  • Buttelina
    lollypop skrev 2008-06-06 22:12:38 följande:
    Ja, jag har ju det! Fast vi är mitt uppe i en omfattande renovering här hemma, så det är ju inte supersmart gjort! Men va f-n
    man kan ju inte vara smart hela tiden
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-06-06 22:40:08 följande:
    Hur är Katvigs sommarsuit i storlekarna? Gå upp en som vanligt?
    ta samma strl som du har i heldressen med långa ben
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-06-06 22:42:24 följande:
    Hmm, jag har ju bara en gammal grön. Den är ju 62 nu och börjar bli lite liten. Då kanske 68 borde gå bra. Funderar...
    ja, det blir säkert super
  • Buttelina
    Plummy skrev 2008-06-06 22:48:07 följande:
    Eller kan vem som helst beställa bara man anger ordet ni skrev tidigare?
    jadå, vem som helst kan beställa
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-07 07:03:43 följande:
    Godmorgon i tråden!Fått svar från smallkids......"Hej,Först och främst är jag väldigt ledsen att så många fick vänta på sina kläder från Nova star, vi frågade därför alla våra kunder om de ville ha pengarna tillbaka för att göra om köpet då vi hade varorna i lager igen, detta för att vi normalt sett alltid bara har kläder i webbutiken som finns på lager.Ang storleken så var ju detta jättetokigt, jag fick infomartion om att denna jacka var felmärkt och kontrollerade aldrig detta själv.Då inte jackan finns i butik (allt som kom var nämligen uppbokat) så finns ej möjligheten att skicka dig någon ny jacka utan antingen så kollar jag om Nova Star kan skicka en jacka direkt till dig på måndag eller så betalar vi tillbaka pengarna så får du köpa jackan ngn annanstans med ngn form av kompensation från oss för att det blivit fel.Återigen jag beklagar verkligen detta och ska se om jag kan hitta en lösning på måndag."JAg blir så trött!
    Kompensationen ska du ju ha i vilket fall som tycker jag!

godmorgon
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-07 07:20:35 följande:
    Har ni shoppat nåt då?
    ja, en villervallafilt
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-07 07:28:55 följande:
    Aha! Vilken färg?
    grön/gul randig blir en regnbåge och en turkos med stars sen också tror jag. vi använder mycket filtar
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-07 20:08:48 följande:
    På torsdag!
    vilken tid börjar det??

God kväll alla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10