Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt
    isold2003 skrev 2008-06-09 21:59:59 följande:
    Men oj vad ni skriver ikväll! Var ju bara borta en dryg timme! Får skumma igenom. Undrar var M har fått sitt humör ifrån?
    Hmm Tack för erbjudandet .... men nej tack Jag ska krypa upp i soffan m chips skålen och läsken tänkte jag Räcka ut tungan
    lillronya skrev 2008-06-09 22:02:34 följande:
    Traktorer!
    Min sambo tyckte det iaf! Han älskade uttrarna fr början (som inte annars begrep sig på plaggen) Den och gula starsen gick hem här - men så e han AIK:are oxå iof
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:00:11 följande:
    vilken småfolk är finast??grön med traktorer och orange kantband eller gröna med små havsdjur och bruna kantband?
    Havsdjuren!

Hört ngr äpplen???
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-09 22:05:01 följande:
    Jag är ju lite rädd att om jag köper en Molo suit så tror dom det är pyjamas. Hmm. Men jag tänkte dra på Milo bilsuiten när vi ska dit på fredag kväll så fattar dom kanske vinken
  • Fantastiska Skatt

För nattugglorna börjar Freshmilks sommar rea nu

Fast det kanske ni redan vet?

• Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-10 00:14:09 följande:
    mm har redan varit där! De plagg jag inte redan har eller har haft fanns inte i rätt strl.. Men, men..
    såg det nu när jag läste tillbaka Generad

För snabb på tangenterna - trodde den började vid midnatt

Nä nu måste jag leta upp kudden, Go natt på er!
  • Fantastiska Skatt

Mååårning

Butte --- stort lycka till m banken!! *håller tummarna blå*
    Ska fundilera lite på bra present....

Tjolla --- Lycka till på intervjun! Låter jättebra ju även om jag själv skulle ha svårt att jobba på nattis.

jompa --- Inte ska du ha dåligt samvete, måste man så måste man. Man gör det ju inte av ondo och man måste ju jobba för att kunna leva....

Här blåser det storm, hade öppet ytterdörren och altandörren och det blev sånt tvärdrag att toa dörren blåste av Alltså pang bom ner på golvet!! *Skattt mamma prutta på sig*

Hoppas på massa roliga paket i lådan idag

• Fantastiska Skatt
    Joppis81 skrev 2008-06-10 10:37:07 följande:
    La in en bild på dottern i sina nya 3/4 byxor från kikKid, var ju nån som funderade på storleken såg jag...
    Jättefint på söta tjejen! Brukar hon dra 110 i andra byxor oxå? Verkar de stora/små/normala?
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 10:45:23 följande:
    Skatten: här blåser det också som tusan!! Hoppsan nu får man inte kissa ifred hemma hos dig
    haha, ja det blir jobbigt annars
  • Fantastiska Skatt

Hmm beställde ju fr eleraff och LPL förra veckan och har inte fått ngt mail om att det är skickat. Brukar man inte få det fr dom? Va så längesedan jag shoppade där senast så jag minns inte

• Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 10:50:17 följande:
    inte fr eleraff... LPL minns jag inte...
    Då fortsätter jag hoppas att de kommer idag

Sedan bör den nya turkos/orange Katvigen äntligen dimpa ner idag, jisses sicken seeeeeg reklamation det va då. *hoppas*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10