Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-10 13:30:52 följande:
    Alternativen var antingen att de ger mej pengarna tillbaka eller att de ber nova star skicka en jacka till mej.Och då tänkte jag att de inte skulle komma så lätt undan och bara ge mej mina pengar tillbaka utan att de minsann gott kan skrapa fram en jacka!Tack för att ni bryr er här.
    Klart vi bryr oss

fortsätter hålla tummarna att du blir en jacka rikare då!
  • Fantastiska Skatt
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 13:35:28 följande:
    Mailar man rumba för att få koden?
    koden är GRAVID
  • Fantastiska Skatt
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 13:36:11 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 13:34:15 följande: Jag har handlat ur shoppa billigt med GRAVID-koden flera gånger
    Aaah
    jojoa75 skrev 2008-06-10 13:36:47 följande:
    Man ringer till ajabaja Eller så väntar man på att elva små troll ska få tummen ur o lägga upp dom shortsen på hemsidan/svarar på mail.. Två dar o inget svar än, neeeej då köper jojoa nån annanstans *otålig*Vet ju inte ens om de har de färger o strl som jag ville ha, det var ju därför jag mailade o frågade, annars hade jag oxå kunnat vänta till imorgon..
    Nej nej nej, då lägger vi våra slantar någon annanstans, hos ngn som kollar mailen eller så
  • Fantastiska Skatt
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 13:38:06 följande:
    Ah, ok! Men ville se hur de såg ut först...Hur är katvigs leggings i storlek?
    modellen kan du iaf se hos LPL under "allt 99:-"
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-10 13:43:34 följande:
    Helt annan sak, fiskar lite röster till Eleraff
    *röstat*
    Buttelina skrev 2008-06-10 13:43:06 följande:
    här är småfolk shortsen på
    Hon e sååå sööööt!!! Man blir ju lycklig varje gång man ser henne och hennes smittsamma leende *Kramar lite*
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-10 13:46:42 följande:
    Nu är uttersuiten till lilla bebisen beställd! Ramlade visst i en midiapplesuit till Emilio också.
    Det var ettt riktigt bra present val tycker jag!!

En grön midiapple?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-10 13:51:06 följande:
    Nä sååå danska är vi inte än. Svart blev det.
    Haha ok! Men du får nog ladda upp m ett par till då för när man väl sett hur underbar den är på vill man aldrig ta av den igen *löööv svarta midiapplesuiten*
  • Fantastiska Skatt
    jacao skrev 2008-06-10 14:50:06 följande:
    Söta söta skatten i BT Vilken strl tog du på tröjan?Har bestämt att Greta måste ha en sån nu!
    Tack
    Det är 86/92
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-10 15:13:59 följande:
    Han är superfin, tycker mer och mer att det inte är en tjej tröja utan helt klart unisex. Var tveksam i början men nu när man ser era små killar så ändrar jag uppfattning.
    Tack
    Ja den är superfin verkligen! Har man bara ett par coola baggybyxor / shorts el liknande "grabbigt" nertill så kan absolut boysen ha den
    Så kööööp nu en sån till P

Vet ni va sambon sa när Skatten kom traskande i den??
    " Men heeej älskling har du sån fin tröja på dig!!"   *jag är glad men chockad*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10