Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mårning!!

Idag e det SOOOOL Skrattande  Det gillar vi skarpt!!

Får Jompa and the kids på besök idag, å vi tar nog en repa ner till socute å spanar rea, det gillar vi åxå skarpt

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

god morgon i tråden

isch va trötter man e idag då... Fundersam  men det verkar va tjusigt väder ute så man piggnar nog på sig

Massa härliga bilder i BT man blir verkligen lycklig av att titta in där!!!

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-06-27 10:40:38 följande:
    God morgon! Ja, man piggnar nog till av vädret! Ska ut och lapa lite sol snart. Är ju värsta blekfisen ju.
    Ja, med detta vädret som varit e man ju vintervit    Va lite brun efter Varberg men de e borta *surar*

Hoppade faktiskt lite på socute rea igår, småfolk och liten blev det   dom har ju 30 procent på rätt mycket just nu..
  • RååSa BuBBlan

Å nu har jag städat massor!! *duktig jag*

Tänkte belöna mig själv med lite hopping.. men det får inte plats mer i garderoben just nu

• RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-06-27 15:23:02 följande:
    Å här kommer positiva jag...Dagen fortsätter att j*s med mig Fick nu mail från matador att typ all katvigvelour jag beställt är slut Å inget svar från Spojl Har skickat 3 mail nu.Fick ännu ett mail från rumba att en småfolktröja jag beställt också var slut....Jag tror jag ska ägna mig åt något annat idag och en tid framöver Snart ringer de väl från Kidz också å säger att de NS byxor jag vill ha är slut
    Å va trist    *stackars dig*

Håller tumsen att NS finns!!
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-06-27 15:30:48 följande:
    Ja, mest synd om barnen som nu inga kläder har
    Ja dom har säkert iiiiiiiingenting stackarna
  • RååSa BuBBlan

Fick en ohygglig lust att gå ut och dricka en öl i kväll, har inte varit ute och svirat sen jag fyllde 30, dvs över 3 år sen

Men man blir nog hemma antar jag, man blir så trött i morgon annars ju

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:37:49 följande:
    Åh nu har jag äntligen städat oxå! *duktig* Fasen med, nu måste det sluta regna! Vi ska ju sitta ute i partytält ikväll. *hyyyy*
    *dutti Tjolla*
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:38:28 följande:
    WEEEEEEE! Nu får vi användning för alla fina sommarkläder www.aftonbladet.se/nyheter/article2775598.ab
    Japp, nu kommer sommaren.. Äääääntligen
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-06-27 15:41:55 följande:
    Såååå...nu är första cidern öppnad GOTT GOTT GOTT!Om en liten stund kommer flickorna från jobbet hit, förfest sen blir det sommarfest med hela företaget, årets höjd punkt, det brukar bli ett riktigt fylleslag
    Låter som om DU kommer va lite seg i morrn  
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:44:33 följande:
    "Måste varit lilla Ida som har dragit i spaaken" *tjolla sjunger*Åh det ser ut att klarna upp! Hoppas! Annars lär mina föräldrar bli grymme ovänner, Pappa sa igår att det skulle regna, Mamma envisades med att slå upp tält. Kan tro dom har gnabbats idag

Ha ha ha...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10