Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-08-22 21:36:28 följande:
    Jo än så länge går det bar i skolan men pluggandet har inte riktigt kommit igång, har fått några uppgifter bara. 2 av mina kurslärare är super coola och schyssta. Ska träffa en tredje lärare på mån och hon verkar vara rätt sträng och gammeldax, men det ska nog gå bra.Jag var in på EST o kikade på grodtröjan OH MY vad fiiiin den var. Jag köpte den direkt. Var ju skitfin i rooooosa och orange. Hade bara sett grön tidigare.Den kommer passa perfekt till de gamla prickiga me&i velour snickisarna jag ropat in på T.
    Oh ja den rosa är fin. Undrar om Milo hade varit fin i den...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-22 21:50:39 följande:
    Tack! Vilken härlig bild du hade på milo bakifrån i fina byxorna. Gillar han teletubbies?
    Haha ja, han älskar dom irriterande små töntarna
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-22 22:02:53 följande:
    Haha här med. Båda tjejerna var helt besatta av tubbisarna förut. Nu har hysterin lagt sig tack o lov. Man blir ju hjärntvättad av att höra dom.. Hej hej!! Fast här har Dora tagit över.. Inte så mkt roligare...
    Usch nej! Dora gillar jag inte heller. Men Milo tycker hon är okej med. Men Teletubbies övervinner nog allt just nu. Jag har deras sånger i huvudet dygnet runt, dom är ju så irriterande! "IGEEEN IGEEEN!" Man kan ju tro dom är höga
  • Tjollabolla

Äntligen är Tradera avslutat. 4001 kronor att shoppa för till mig, Tack tack tack!!!! Jag som tänkte igår, när dom låg runt 2300, att om dom går upp till 2700-2800 är jag nöjd. Så ja. Jag ÄR nöjd

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-22 22:07:20 följande:
    åhh jag är tvungen att höra babblarna låten flleeeeera gånger om dagen. irriterande sen gillar isabel teletubbies, dora och POSTIS PER!! GAHH hatar den låten!
    Postis Per Nynnar glatt när han kör på byn med sin katt...

Näe, jättebra är den ju inte Vilka är babblarna? det har nog jag missat.
    Tjollabolla skrev 2008-08-22 22:07:46 följande:
    Äntligen är Tradera avslutat. 4001 kronor att shoppa för till mig, Tack tack tack!!!! Jag som tänkte igår, när dom låg runt 2300, att om dom går upp till 2700-2800 är jag nöjd. Så ja. Jag ÄR nöjd
    Skrev fel, 4201 kr ÄNNU bättre
  • Tjollabolla
    rixpucko skrev 2008-08-22 22:12:16 följande:
    Tror minsan attt jag biddrog till din shopingkassa;-D
    Hehe jasså Väl investerade pengar säger jag
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-08-22 22:20:40 följande:
    Åh, alla underbara barnprogram... hmmm... Liam älskar Dora!! Ilon bryr sig inte om TV:n så särskilt mycket. Dansar lite när det är musik, men han sitter sällan ned och kollar. Hoppar mest omkring och försöker få igång Liam . Åh, va jag är grymt shoppingsugen nu för tiden. Så jobbigt att man inte kan köpa allt man vill. Måste nog ut med lite till på T . Tjolla: Grattis till alla pengarna . Nu kan du shoppa loss!!! Vad står överst på listan?Fredag kväll, ensam hemma och jag har verkligen INGET gott .. Vad ska jag hitta på? Gå och lägga mig kanske och vänta på sambon som kommer hem om nån timme...
    Hmm jag vet faktiskt inte Förvånad. Vill se mer Småfolk och ha lurvar...
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-22 22:43:12 följande:
    En snabb ot fråga bara...hur gör ni när någon som lagt bud på er auktion på T säger att den vill att man mailar tradera för att ta bort dennes bud?En väldigt dålig ursäkt också, och otrevligt mail..
    Har jag aldrig varit med om. Kan dom ens det?? Det tror jag inte faktiskt.
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-08-22 22:46:14 följande:
    Åh fy, det orkar jag inte.. och så har jag inget laktosfritt smör hemma (mjölk funkar inte för Avas mage). Men nu när du säger det så blev jag grymt sugen . Sitter och irriterar mig på NS-jeansen jag köpte. Jag vill ha XL baggy som är lite bredare nedtill än raw red som är smalare. Tradera eller inte?!?! Det är frågan. Eller köper jag ett par till...
    Åh jag älskar våra ns! Är så glad att jag valde rätt. Alltså om du inte kommer använda dom så lägg ut dom på T. Du lär ju få igen det mesta. Lägg det med högt utrop om du är orolig och gratis frakt eller nåt. Använder du det så kan man ju behöva 2

Åh. Nu drog det till i shoppingtarmen. NS dom där gråa är ju himlans fina... *minnesförlust på vad dom heter*
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-22 22:47:40 följande:
    INGEN som har en 11 månaders o vet vilken stl jag ska ta ;)?
    Menar du vinteroverall eller lurvis?
    lillronya skrev 2008-08-22 22:47:36 följande:
    Nikki: Fina bilder från ikväll i bt!!!Blev jag paff när jag hittade mej själv i bildis tro?!
    Åh vad kul ni verkar haft!
  • Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-08-22 22:50:23 följande:
    Jag låter det nog vara, skiter i att svara och se hur det blir.
    Haha, det kan du ju hälsa henne att det funkar inte så. Antingen köper hon varan eller fåt hon ju neg. Hon kan ju själv sälja den vidare.
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2008-08-22 22:52:01 följande:
    regnbågs overallen :)
    Ah., Den hade jag nog inte köpt till en sån liten faktiskt. Känns lite klumpigt? Jag vet inte hur små storlekar dom finns i, men dom är ju enorma i storlek. Milo hade nog kunnat ha 80! Han drunkar i hans 92a och jag undrar om det ens hade räckt att gå ner en storlek...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10