Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-18 22:21:27 följande:
    Fick mail från hippo förut där hon skrev att vinteroveraller+jackor borde komma denna veckan och lurvar nästa vecka!
    ÅÅÅ jag är såå lurvsugen! Det måste komma lurvar nästa vecka, så är det bara. För sen börjar jag jobba och kan inte sitta här vid datan och vänta på lurvar
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-18 22:46:48 följande:
    Haha...skulle du inte vänta? De blir säkert toppen. Nu blir jag så osäker på mina. Vill ju ha baggy och inte smala
    Näääe jag kunde bara inte vänta
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-18 22:46:48 följande:
    Haha...skulle du inte vänta? De blir säkert toppen. Nu blir jag så osäker på mina. Vill ju ha baggy och inte smala
    Thj skrev i NS tråden att det knappt var nån skillnad, varkens i färg eller modell. Det som skiljde mest var bakfickan tydligen, raw red var med röd. Nåja, det får vi nog veta snart...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-18 22:54:26 följande:
    Hur var det nu? Var det inte nån här som hade strul med att ladda upp auktioner på T?Jag laddade upp mina från powerlistern vid strax efter 21. Jag kan inte se dem ännu.... Vad göra?
    Jag kunde inte förra veckan. Det bara hängde sig. Men om det stod att dom kommit upp så har dom nog gjort det, det tog 1 timme att se förra veckan.
  • Tjollabolla
    alex 07 skrev 2008-08-18 23:01:51 följande:
    Godkväll Så kom man äntligen in på FL. Lagt in lite bilder i BT från 1 årskalaset som vi hade igår.Vad händer? Några Mololurvisar ännu?
    Åhh GOA ungen! Han är söt som socker! Och guuud vilka tårtor!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-18 23:09:24 följande:
    milo är så jäkla go han också! bus ungen visst är småfolks grodtröja fin!
    Åh ja den är underbaaar! *löve* Dom är nästan på fula dom där grodorna

Hallååå kan ni sluta vara på Eleraff, jag kommer inte in

Butte: Kan man förbeställa lurvar med??
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-18 23:15:53 följande:
    nä, inte lurvar visst är grodorna superfula haha men det är det som gör dom roliga
    ÄÄÄH!

Näe, nu ger jag upp för ikväll. Fl bråkar och Eleraff oxå

Natti!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Snart dagis dax igen här. Har fortfarande ångest, men Milo tyckte ju det var hur kul som helst där. Fast jag hade ändå hellre haft honom hemma... Alla andra Mammor som skolade in tyckte dte var sååå skönt, för deras barn var såååå vilda nu. Joo det är ju Milo med, men man får ju leka med dom liksom..

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 09:26:53 följande:
    Jag håller med dig helt! Jag blev idiot förklarad här i "byn" för att jag inte ens ställt Oliwer i dagiskö i våras - men du har ju RÄTT till dagis 15h/v , det är SÅ skönt att ha xx på dagis, jag blir tokig att dom hemma osv osv. Men jag ser det inte som en rättighet, snarare som en skyldighet för att jag måste ha en plats när jag börjar jobba Har lixom inte skaffat honom för att lämna bort när jag själv e hemma, man får leka, gå till öf osv men men....jojoa --- shit va du e duktig då Tack för förklaringen ang febern! Läste det men blev utslängd så kunde inte svara (ovanligt på fl just nu va? )Novjenny --- hmm, svamp? Intressant
    Preciis vad jag säger!!! Jag förstår inte att man vill bli av med sina barn? Visst kan jag bli tokig på Milo, men dom få timmarna han varit i från mig har jag ju saknat honom som en galning! "Dom behöver träffa andra barn, dagis är bra". Jovisst, men dom kan faktiskt träffa andra barn på andra ställen än dagis...
    jompa skrev 2008-08-19 09:24:59 följande:
    Det är alltid jobbigt om de är ledsna. Första gångerna jag lämnade sonen hade jag tårar i ögonen varje morgon jag gick därifrån eftersom han grät. Vet inte om de berodde på att jag var gravid och extra känslig men jobbigt var det i alla fall.Ska bli så skönt nu att det inte är jag som lämnar utan hämtar istället.
    Uusch! Jag bävar för det! Jag lär ju få lämnar varje dag
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-19 09:33:44 följande:
    Hon väger 6 kg nu Åhh, nu kom postis med NS jeans! Köpte modellen raw red som skulle vara lite smalare i modellen medn de är exakt lika som XL baggy. Kan lägga in en jämförelsebild snart.
    Ja Thj skrev ju igår att hon inte kunde se nån skillnad. *Hoppas* Jag tog Light, dom kommer nog i imorgon....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10