Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-24 21:59:17 följande:
    Kolla på galltval.se
    ska göra... tack
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    terezita skrev 2008-06-24 21:57:27 följande:
    om man vill maila en person på tradera... vart går man in då?
    puffar
  • GROD PRINSARNA
    ängeln83 skrev 2008-06-24 22:03:43 följande:
    Om nu menar angående en auktion så finns det en ikon där det står Ställ säljaren en fråga.
    jaha tack.. ska undersöka
  • GROD PRINSARNA
    nica83 skrev 2008-06-25 20:51:46 följande:
    Hur var det med Småfolk nu igen? Är de stora eller små i storlekarna?? *tacksam för svar*
    jag upplever do som små!!
  • GROD PRINSARNA

gomorron tjejer!! lite komiskt... satt och kollade i bildgalleriet och skrollade fram två bilder på kläder som ligger på golvet...på den ena bilden ligger kläderna på ett rutigt golv och på den andra ligger dom på ett trä golv... det roliga var att jag trodde det var mina bilder eftersom att jag kännde igen "mitt" golv men jag visste ju att jag inte köpt just de kläderna och när jag skrollade upp såg jag att det var lovelivas bilder... men ni skulle sett vilken chockad min jag hade när jag såg bilderna, hahaha

• GROD PRINSARNA
    loveliva skrev 2008-06-26 08:34:34 följande:
    Ja, jag är såå glad för att de sover när de ska, och lite till
    ja visst e det härligt... själv har jag oxå blivit bortskämd av mina kids.. de sommnar klockan 6 på kvällarna och vaknar inte förrens klockan 9 på morgonen dagen efter... det kommer blir jobbigt sen när jag ska börja jobba och ungarna gå på dagis men en så länge njuter jag!!
  • GROD PRINSARNA
    Jen80 skrev 2008-06-26 09:29:03 följande:
    Härlig morgon !!Själv är jag lite bortskämd nu och får slite sovmorgon varje gång. Sambon har ju inte börjat jobba än, så jag tar Ava och han tar de andra två. Ava vaknar ju oftast 1 gång (ibland 2) på natten, men sover lite längre på morgonen. Sen kommer antingen Liam eller sambon och väcker mig efter 8 med att frukosten är färdig. JAg vet att jag har det bra ... Men sen är vi som alla andra hehe...Börjar bli lika galet med velourisar som det var med lurvisar i vintras (eller när det nu var) . Katvigs velourbyxor har jag aldrig riktigt gillat, då mina pojkar är lite runda om magen och då blir byxorna alldeles för långa. Så mudd nertill vore trevligt .
    å vad mysigt!!! i vår familj brukar vi hoppa över frukosten då vi sover så länge... vi brukar äta lunch vid tio, halv elva
  • GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-06-26 19:37:51 följande:
    Härliga bilder i bildtråden igen!Jompa, din lilltjeja är jättefin i den Katvigen. Du får länsa T på dem i brist på nya miniappel!Infinite joy, vilka underbara bilder på dina barn, hur goa som helst!Belladonna, schysst av henne att sno din väska Lillkillen är likadan, ska alltid bära min handväska.. Och vilken härlig post du fick idag! Snyggt med Holly's och Småfolk ihop!Ängeln, härliga färger på din kille!Jen80, rymlig men jättefin velourjacka på Ava. Och Lindexbyxorna får jag nog ge mig ut på jakt efter imorgon, fin orange färg!Preggi, du får nog sy i muddar i de Katvigbyxorna, då kommer de att sitta mkt bättre. Fina!Zvartaliljan, vad fin Maia är i den miniappeln!
    hahahahaha nämen e det sant!!!mig e det svårt att hålla borta från centrum vettu!! smet du inte in på hippo då, eller engla gåva??
  • GROD PRINSARNA
    isold2003 skrev 2008-06-26 20:04:32 följande:
    Terezita, dina pojkar är superfina i sina Decenttröjor! Såg dig på stan idag! Ja det var kul, hur stor är chansen liksom?
    hahahahahahaha... ursäkta hahahha... jag skulle oxå få en chock om ag såg nån av er! sm när jag var förbi angelinah och skulle hämta vagnen.. jag vågade knappt titta på henne
  • GROD PRINSARNA
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:10:47 följande:
    Preggi- söta tjejer i NS och Katvig Velour!Zvarta- Så fin Miniapple på Maia! Belladona- Tara passar jättebra i lila. Har aldrig sett Småfolkskjolen förut.Isold- Tuffa grabbar i fina jeans och Molo och Nanoou.Terezita- dina grabbar är underbara! Såna tuffingar! Jättefina decenttröjor! VAr har du köpt dem? Gillade särskilt den med olivgröna ärmar.Jompa- Fina fynd! Ska bli kul att se mina kläder sen
    märks det att jag hålle på att läsa tillbaka hahha?
    båda köpte jag på rean hos freshmilk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10