Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

svischan skrev 2008-06-16 22:54:59 följande:
    Hehe=) Tja, jag är ju trots allt kvinna, vad finns det vi inte klarar?=)
    ja det är väll knappt nått en kvinna inte skulle klara som att kissa stående kanske me det finns kiss trattar för kvinnor nu för tiden så då klarar vi det med
    ****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA
    svischan skrev 2008-06-16 23:08:00 följande:
    Vill vi så kan vi! Dock är jag lite osäker på mitt eventuella viljande i den här frågan... trots min dotters önskan tror jag faktiskt att jag passar.
    hihi... hur gammal är din lilla sötnos??
  • GROD PRINSARNA
    svischan skrev 2008-06-16 23:14:14 följande:
    Hon fyllde tre i april
    jaha då är hon alltså en 05:a som min grabb... bästa åldern va hehe
  • GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 23:22:25 följande:
    kan du inte bara emballera honom i bubbelplast?? Dämpar fallet och bara att spola av när han ätit
    kan du inte marknads föra den ideen.. tycker jag lät helvettigt!!! kanske tillochmed att du fodrar molo med bubbelplast så det blir roligare att köpa
  • GROD PRINSARNA
    svischan skrev 2008-06-16 23:29:30 följande:
    Härligt ja, emellanåt iaf=) Men det är mycket svarta ögon från hennes sida, om hon tex inte får en glass innan frukost. Men hon är relativt lättfintad, idag blev springturen ut till postlådan i ösregnet brytpunkten på en timmes skrik för att hon inte fick rita med permanent spritpenna.=) Hur är din 05a? Nöjd med livet?=)
    nä inte alls... han e en riktig liten fuling som räcker ut tungan åt mig när jag säger åt han och slår till mig sen springer han för han vill bli jagad, smyg knockar lillebror heeeela tiden eller håller fast han så han inte kommer nån vart så för det mesta hör jag lillebrors gnäll eller skrik men han hittar faktiskt inte på nått bus all här hemma (peppar peppar) kanske beror det på att när jag städat här hemma så går jag ut med dom och stannar ute tills nästan läggdags så jag slipper städa en gång ... lillebror däremot e den stökiga... han river ut aaaaalllt ur skåp och skafferier vilket storebror aldrig har gjort!!
  • GROD PRINSARNA
    svischan skrev 2008-06-16 23:52:04 följande:
    Sov gott alla!
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 23:55:43 följande:
    måste med sova känner jag! sov gott
    gonatt flicker
  • GROD PRINSARNA
    jojoa75 skrev 2008-06-17 00:02:46 följande:
    Bombade bildtråden lite med massa roliga småfolkar!!!!!!!!!! O så min pappelinamatta som kom idag... Gonatt på er!
    lät spännande ska kika
  • GROD PRINSARNA

sådärja nu kom jag oxå igång med lite bilder i bildtråden nu

• GROD PRINSARNA

gomorrn damer.. vad hittas på idag då?? själva ska vi ut o kampa med husvagnen till på fredag

• GROD PRINSARNA
    Preggi skrev 2008-06-17 09:26:09 följande:
    Det har gått rätt bra tror jag. De ringde ifrån där jag var i fredags och träffade vdn och sa att de vill gå vidare med mig men att de har en intervju kvar som de måste göra innan jag kan få definitivt besked och frågade om jag kan vänta till nästa vecka med besked men jag sa att jag vill veta innan midsommar. Idag testade jag tjejernas nanoou splash klänningar som jag köpte på rea men det blev inte alls bra.. Vad ska ni hitta på idag? JAg har idétorka...
    vadårå?? vad var fel? bild
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10