Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

snoozen skrev 2008-06-15 14:49:45 följande:
    Angående Mini a ture- jackorna så är de stooora. Har storlek 12-18-månader till min kille som är ca 84 cm lång, och den är för stor (men vi använder den iaf ). Viker upp ärmarna minst 1 "varv", ibland 2, plus att den går långt ned på benen där bak. Färgen blev jag lite besviken på då den ser mer klar ut på bilderna än vad den var i verkligheten Dock är den superfin iaf, men jag var inställd på något annat!
    Har du nån bild på sonen i jackan?
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-06-15 14:53:39 följande:
    J essica- Vi ska till CypernJen80- åh jätte fina kort ..söta Ava ser ut som en liten prinsessa Ja nu är det färdigpackat ...nästan iaf Tvätten är färdig ..och städat så det är fint och rent när vi kommer hem igen
    Åh va härligt!!
  • J essica

Duntoffla:Ok får se om du väntar tills ikväll. Ska iväg nu på meandiparty men jag tittar in ikväll igen.

• J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-15 15:02:04 följande:
    Ängeln- söt skrutt i BT! Jisses vad du syr nu!Jen- Vad fin Ava blev i Kik kid-klänningen! Den är så fin!Lillronya- vilka sötnosar i IdaT!J essica- Nu har jag bestämt mig för att vänta till kvällen. Finns det i Västerås i vettig storlek så köper jag där. Annars finns det flera bruna (som vi vill ha) i mindre storlek på flera av de danska sidorna. Jag lär väl överleva annars. Har ju alltid Nanouken
    Okej va bra. men finns den i 9-12 mån nånstans?
  • J essica
    snoozen skrev 2008-06-15 14:58:35 följande:
    Tyvärr bara när han sitter i vagnen, kan ta en bild när han kommer hem (är och spelar minigolf med pappa o syster, dvs han jagar bollarna som de skjuter iväg )Jackan kommer han kunna ha hela hösten och nästa vår!
    Ah va synd. ta gärna en bild sen
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-15 15:04:50 följande:
    Trevligt med Meandi-party! Nu skiter jag i allt vad jackor heter och går ut i solen istället. Här kan jag ju inte sitta hela dagen.Cu later
    Ses sen
  • J essica

halloj tjejer Hemkommer från meandi party. Blidde kakelklänning+scarf, rosa grönrandiga byxor och rosa tillhörande tröja/jacka till Linnea, Kakeltunika till mig och tshirt med husvagnar till Kevvan.

• J essica
    gosmamman skrev 2008-06-15 20:32:32 följande:
    Vad ni shoppar me&i, är dte mkt rea hos dom nu eller?
    Japp På partyt jag var på reades provkollektionen ut. Fick allt för under 800kr. helnöjd
  • J essica
    snoozen skrev 2008-06-15 20:46:31 följande:
    Tack Är väldigt nöjd med jackan, trots att den är rätt stor.. passar perfekt nu på sommaren när det är lite gråmulet!
    Kanonfin Tyvärr fick jag inte tag på nån idag
  • J essica
    isold2003 skrev 2008-06-15 21:09:24 följande:
    Nej tyvärr, det fanns en enda brun strl 9-12 månader, sen var det bara rosa kvar
    Såå synd Höll förut på och velade om jag skulle ta så liten men kom fram till att en större är bättre så att han har och växa i!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10