Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-15 21:09:24 följande:
    Nej tyvärr, det fanns en enda brun strl 9-12 månader, sen var det bara rosa kvar
    Fiiina fynd du gjorde!!

Och kanonfina bilder!!
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-06-17 09:53:10 följande:
    God morgon...Kikar bara in en snabbis, här ska det byggas altan nämligen *ingen lust alls* Underbara bilder på härliga barn i BT
    Roligt att se dig här igen Hoppas ni har det så bra som ni kan!
  • J essica
    Mawe123 skrev 2008-06-17 10:30:11 följande:
    Jag behöver råd, någon här som investerat i den här jackan?Hur är den stor/liten, användbar som regnjacka, vindjacka, fodrad??Velar mellan om jag ska köpa den eller polarn o pyrets vanliga vindjacka...
    Jag skulle köpa po.ps skalis.
  • J essica
    Mosen08 skrev 2008-06-17 10:54:03 följande:
    Vi har en sån också ;)
    Jag älskar dom. Visst lite tråkiga kanske men såååå bra. Har bara de skalisar som går att fästa ws i och de är kanon. Gillar de nya sämre som inte går att fästa i så när nya ska införskaffas så blir det nog T.
  • J essica
    Mawe123 skrev 2008-06-17 11:02:00 följande:
    Men jag har hört något om krånglande dragkedjor på de äldre skalisarna där man kan fästa ws i, stämmer inte det? Har fjolårets ws, så lite sugen är jag på att köpa fjolårets skaljacka, men då blir det på T och krånglar då dragkedjan så är jag utan kvitto, suck..Skalbyxan köpte jag nu på pop rean, de är jag helnöjd med=)
    Våra är från hösten 07 och inget krångel med de iaf
  • J essica

Hej tjejer!!

Hade bestämt att det var färdigshoppat nu men när jag såg att det var 50% i min affär på en småfolktröja jag ville ha rök ju köpstoppet rätt snabbt

Jojoa: Nu är jag oxå nyfiken

• J essica
    jompa skrev 2008-06-17 17:46:03 följande:
    Hihihihi brukar vara så. Vilken var det?Tråkig nyhet för dig, fick hem MAT jackan idag och den passar jättebra på sonen så den får stanna.
    Det är en orange tröja med rosa och röda hjärtan och bruna kantband. Jättefin Från hösten 07 tror jag.

Synd för mig men tur för dig att jackan passade Tur att jag inte vann den då hade den ju vart tokstor på Kevvan.
  • J essica
    jojoa75 skrev 2008-06-17 17:49:23 följande:
    Vann tredje pris, 200 kr, i Elva Små Trolls fototävling!
    GRATTIS!
  • J essica
    Lillbulan05 skrev 2008-06-21 21:35:22 följande:
    Jag fyndade 2 rosa molojackor idag för halva priset på www.spojl.se/shop/ =)
    Är det rea på spojl?

Några fler roliga reor?
  • J essica
    loveliva skrev 2008-06-21 22:05:53 följande:
    Matador, Funkybaby, Freshmilk är de jag kommer på just nu
    Tack, får kika på dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10