• jompa

Hej tjejer

Inget från ME&I för mig, skönt då blir det inte lika dyrt

Köpt gummistövlar idag till ungarna i alla fall, kan man bocka av en sak på listan. Nu måste jag ha tag på regnställ och en jacka till M vilket är svårt då alla jäkla kläder som är för dagis börjar på stl 80 eller 86. Är nästan bara POP som har mindre.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-11 16:56:31 följande:
    Det märks att du är ekonom Men visst är det ibland "skönt" när man inte hittar massa att köpa? Har inte Didriksson mindre?
    Nä tyvärr är de från stl 80 och de är stora i storleken, eller kanske ska säga gigantisk. Philip har stl 80 i sin jacka från dem.
  • jompa
    Kaffeknarkaren skrev 2008-08-11 19:09:17 följande:
    Finns det några affärer i Västerås som säljer danska barnkläder och vart ligger de isåfall?*shoppingsugen*
    Det finns en som heter Slitage, men det är nog kanske inte så mycket danskt nu när jag tänker efter, de har inte Molo eller Katvig i alla fall. Men det är en superbra butik annars, de har många bra märken som Nova Star, Mini Rodini och Kik Kid.
  • jompa

God kväll i tråden

Händer det nåt roligt här? Shoppas det nåt?

• jompa
    loveliva skrev 2008-08-11 20:56:44 följande:
    Köpte den oranga klänningen med rosa igelkott till Hilda, Geisha-klänningen till mig, och varsin igelkottröja till pojkarna & velourisar då turkosa & cerisa Men geishaklänningen är jag tveksam om den passar...där hängde en stl S och den såg gigantisk ut! Köpte en xs, så får se om den passar, vill inte den ska sitta löst ju... Synd de inte har alla storlekar så man kan prova, alltid bökigt att skicka tillbaka och dona.. Sååååå fina bilder på Ava, Ilon & Liam i bt!!!! ÄLskar också rymdtröjan, Love har den Och även miniapple & rosa midiapple Funderar på om jag ska köpa lite rosa midiapple på rean, den nya rosa midiapplen var ju lite blek tycker jag.
    Hojta gärna till om du hittar rosa midiapple leggings stl 86 på rea, vill ha såna då jag blivit kär i de vi har nu men stl 80 kommer inte räcka hela hösten.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-08-11 21:03:34 följande:
    Ok. Kollade på den oranga klänningen, men den såg så stor ut i halsen, men det kanske den inte är. Igelkott-tröjan blev jag lite sugen på till Ilon och kanske ett par velourisar till Ava. Annars hittade jag inget särskilt. Lite sugen på ett par velourisar till mig också, men de skulle jag aldrig gå ut i så det känns lite dyrt för ett par hemmabyxor. Har du testat deras velourbyxor och tunikor innan. det är en på T som går ut snart i stl 62/68 som jag är sugen på till Ava. Frågan är hur länge hon kan ha det. Vart kan man se nya midiapple? Har bara sett den röda och blå ju...ÄLSKAR verkligen rymdtröjan!!
    Du kan se de nya midiapple på Funkybaby.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-11 21:12:07 följande:
    Nya midiapple finns också på Funkybaby Hilda har frottébyxorna från meandi i 62/68 och de kna hon ha nu. Men beställde ändå 74/80, verka vara braresår i bensluten och ställbar resår i midjan. Tänkte faktiskt inte på halsringningen på klänningen förrän du sa det, men nu ser jag ju det på hemsidan.Hoppas den är bättre IRL
    Funkybaby har inte stl 86
  • jompa
    Mosen08 skrev 2008-08-11 21:09:21 följande:
    Matadorkids har i strl 86 för 99kr
    Åhh tack ska genast kika där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10