• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-13 10:48:01 följande:
    emmsan : vilken fiiiin malmöshopping visst är det bra här nere i malmö
    jaaa underbaaaar men utan dej hade jag aldrig hittat guldgruvorna  de ligger ju lite avsides ;) så jag tackar igen ;) idag skulle hon få in nya villervalla på UNI ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-13 11:06:02 följande:
    japp uni och bombom ligger avsides. men värt att leta efter eller hur
    heeeelt klart vi upptäckte att vi bor 1 minut från bombom juuu ;) men UNI va lite längre men helt klart värt det
  • Emmsan

jaha nu ska vi till helsinborg i helgen o shoppa loss mera sååååå ngn som har shoppingtips där dåå

• Emmsan

halloj girls sitter o filurar ang storlekarna på molos kommande lurvar e de lika stora som overallerna i storlek eller små dvs vilken stl tar ni till era barn o vilken stl har de i vanliga kläder??

kramizzzz

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-16 18:21:47 följande:
    Tycker de är rätt normala i storlek. Något större kanske. Jag kommer ta 86 trots att Noel har 80 i det mesta nu. (har några bodys i 86 dock) Vill att han ska kunna ha den även i vår.
    så det är inte dumt om jag tar 110 till min 104 kille o 122 till min 116 kille?? vill ju oxå kunna ha dem till våren :) köpte molos anoraker till dem o då har de dessa storlekarna i dem
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 09:58:57 följande:
    Sitter och funderar över vilken vinteroverall man ska satsa på i år. Jag tycker Molos är lite väl dyra, men det hade inte förvånat mig om en sån hade hamnat här tillsist ändå... Var så inställd på att kunna använda vår ju!Denna var ju fin! shop.millepercille.dk/ShowImage.aspx...
    åhh är det den nya gröna??? funderar oxå på overaller... molos e ju ganska tunna o inte såå slitstarka direkt men mjuka   så man lätt kan dra på galonisar över efetrsom våra vintrar här nere är mer blöta än vita men ack såå snygga vad ska ni andra ha???
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:10:26 följande:
    Är inte molos overaller bra mot väta? Annars är dom ju inget att ha... Vi bor ju i skåne liksom
    hehe o vi i karlskrona så jag vet hur ni har det ;) kan inte påstå att de är helt vattentäta neeeeej ;)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-08-17 10:12:27 följande:
    Jag kommer också vänta med att köpa vinteroverall, känns dumt att slänga ut en massa pengar om den inte kommer användas. Förra vintern var ju dom kalla dagarna ganska så lätt räknade.
    mmm man borde vänta har tre helt nya pop overaller två helt nya pop termobyxor + två helt nya pop snowboard jackor + två molooveraller  som blev liggandes o givetvis för små i år vi använde bara fleecefodrat regnställ i vintras inte äns vinterkängonra blev använda. hallauja för vincents gummistövlar i dykardräktstyg de kan jag rekommendera precis som en vinterstövel om man har raggisar i dem
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:16:23 följande:
    Jaa, fast nu när han ska gå på dagis så kommer den ju nog att användas ändå...
    men som sagt jag rekommenderar molos iallafall eftersom de är mjuka är det blött kommer dagis att dra på galonbyxor över iallafall :)
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:19:59 följande:
    Hmm. Jag skulle vilja ha en lagom varm overall som står emot fukt oxå, han lär ju sitta på marken en hel del. Med regnbyxor över blir det ju varmt och jag tycker nog inte att det ska behövas över en overall.
    mm det är såå svårt där vi bor ;) pops ee alldeles för varma iallafall :( men kanske ett fleecefodrat regnställ från didriksons??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10