• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-08-21 23:44:40 följande:
    haha, nästa år som i jan-feb eller nästa år som i nästa säsong? Har han inte växt i sin i jan-feb kanske jag säljer den el så spar jag den till aug när folk vill köpa? den är ny så jag hoppas få en hel del tillbaka på den. köpte den svarta för säkerhets skull, den kommer han i sen (normal 86:a) men den är inte lika tålig o tjock ifall det blir ritkigt kallt.
    hör av dej i augusti ;)
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-21 23:53:32 följande:
    Vad ska du ha i år då?
    ja det är ju det .. sde stora killarna får regnbågsjackorna overaller letar jag som en toka efter!!!!! lilleman vet i tusan han kommer att ha ca 74 80 e sååå sugen på en regnbådsoverall till honom men han ska ju bara sitta i vagnen juuu ngr förlag???? iofs så betalar mormor lillens
     overall i doppresent men kanske lite väääl med en overall för 1400 att ha i vagnen
  • Emmsan
    lillronya skrev 2008-08-22 00:12:43 följande:
    Nu somnade visst alla...
    nää jag trycker på en massa köp nu på tradera
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-22 00:28:54 följande:
    åhh nice grattis
    tackar bra pris ? vet ej men fina va de iallafall.. jag ÄLSKAR säljare med köp nu
  • Emmsan
    belladona skrev 2008-08-22 08:43:15 följande:
    sådana snuggle  passar de till alla vagnar? använder man den till hösten ?
    gillar oxå snuggle men jag blir så snål o kan inte bestämma färg så nu syr jag dem själv istället ;) då kan man ha mååååånga
  • Emmsan

usch inatt har  jag drömt om overaller.. kan inte bestämma mej juuuuuuu

• Emmsan
    mortillsju skrev 2008-08-22 08:38:23 följande:
    Vad är det för nytt med dodellen från Småfolk? *hänger inte med*
    längatr efter bild med jackan påååå årets modeller är kortare i småfolk åtminstone apa tröjan kan ju iofs bara va den
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 09:23:17 följande:
    Morning! Kollade mina auktioner idag och såg att en sak jag "sålt" plötsligt var osåld, min LL stock cars. Vad kommer det sig och varför får ma inget meddelande om det för? Auktionen är ju inte borttgaen så budet borde väl stå tycker jag.
    har den gått ut? hur många bud hade du på den?
    kanske högste budgivare blivit avstängd?
  • Emmsan
    Incommunicado skrev 2008-08-22 09:30:20 följande:
    tack alla för input. Jag är dålig på att lägga in auktioner på T, ska bättra mig och lägga in flera idag *bestämd*
    ja tack o köp nu gillar vi ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10