Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-28 00:55:48 följande:
    Ok, blev det rätt belopp sedan då? Har ju aldrig handlat där förut, men det spelar ingen roll eller? Alla som skriver koden REA får handla till reapris idag eller?
    ja alla som skriver koden ska få rabatt  ,jag väntar nu på att de ska skicka ett mail till på den rätta summan
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-28 00:55:48 följande:
    Ok, blev det rätt belopp sedan då? Har ju aldrig handlat där förut, men det spelar ingen roll eller? Alla som skriver koden REA får handla till reapris idag eller?
    det kommer först ett mail på den första summan
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-28 00:58:54 följande:
    Tack snälla du Vad köpte du?Jag har letat som en tok efter katvigs gröna velourbyxor, och de fanns ju på lilla max
    köpte bara en småfolk den rosa med elefanter
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-06-28 09:06:19 följande:
    nej jag tog 92 nu. När blöjan försvinner så blir det ju stor skillnad också. Har märkt att flera par byxor som var på gränsen till för korta helt plötsligt blivit lagom igen
    Tara har stl 80 på sina katvig velour byxor o de är förstora i midjan så jag måste sätta i resår.Hon har 80 okså som du skrev i sin katvig jackan ,den sitter bra
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-28 14:27:18 följande:
    belladonaHar du fått ett nytt mail från lilla max med batalningsinfo och nya summan??? Jag har inte fått något än.Börjar bli otålig på sega webbshoppar
    japp det har jag fått mail o fråga henne
  • Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-06-28 18:26:33 följande:
    Godkväll! Idag har vi varit på utflykt igen och haft det härligt i solen  La in OT bilder i bildtråden men de var ju beställda av Infinite joy så jag hoppas at det är ok. Är sugen på att shoppa lite Moonkids på Rackamaja, får se om det blir en beställning innan kvällen är slut Zvartaliljan, jag förstår att du har mkt grönt i Maias garderob, hon är superfin i grönt!Tjollabolla, vilken härlig kombo med Småfolk och Lindex!Loveliva, fin syskonbild! Så det blev orange mjukisar iaf Infinite joy, härliga bilder på dina fina barn!Belladonna, så söt Tara var i den rosa kombon!
    tack så mycket
  • Rååsa Smurfen

lovelina så söt hilda var i molo sommar suit, jag har köpt sådan okså tyvärr var den orange för stor så den fick gå till T ,har en rosa som passade bra iallafall 
    Ser att du har samma påslakan som mig de är så fina.

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-28 21:23:03 följande:
    otbilder, men en del har velat se stugan så här kommer lite bilder här är den inbjudande ingången Uterummetvardagsrummetträdgårdenträdgården från en annan vinkel LÄNGTAR SÅÅÅ!!
    åh vilken underbar stuga
  • Rååsa Smurfen

alltså vad jag är trött kämpade att Tara skulle somna om  o i mellan gångerna fixade jag min vällning trodde jag... när jag skulle smaka på den nu så märkte jag att det var Taras vällning ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10