Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

terezita  Så fina killar i  bildtråden ,gillar combin  med novastar o ej sikke lej .
     och molo regnbåge passar de super bra i.

• Rååsa Smurfen
    Lina med Liten skrev 2008-07-03 13:05:39 följande:
    inte jag! Kommer inte att göra heller Inte Theas stil alls...
    inte jag heller tycker de är bäst till killar .
    katterna var söta men lite rörigt print ,paraplyrna var coola om man ser det på nära håll, vill nog har en tröja i sådan.
    Pingviner med rött kantband i tröja o byxa kommer jag okså att köpa
  • Rååsa Smurfen

fick mail i dag att min butik okså fått in nyheterna där,  måste kika in där i morgon hoppas de har mycket .
    De har ju bonus system har 200 kr på det blir kanske 200 kr till på det i morgon då
    vill har
     katter i tröja + byxa
    pingviner i tröja + byxa
    isbjörna i tröja + byxa
    älgar i tröja + byxa
    paraplyer i tröja

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-07-04 00:34:45 följande:
    den är så fin! kan inte sluta titta på den jag måste ha en sån! hoppas att det kommer byxor med dom kantbanden!
    den är så fin , Molo gör kläder som är vackra  för mammorna att titta på och roliga för barnen  , små fina konst verk   i love molo
  • Rååsa Smurfen

ok  det blir ju endel pengar om man snabbt måste köpa allt man "måste" har ,så det gäller att prioetera rätt saker då

• Rååsa Smurfen
    Booble skrev 2008-07-04 01:31:10 följande:
    Ååh nu blev jag lite småglad... beställde byxor från HIPPO igår med planeter för 179 kr, nu när jag kollade hade priset ändras till 229 kr på hemsidan... REA på nyheter är ju alltid trevligt
    fast en del som beställt här i tråden  fick besked att de byxorna tagit slut  och att de skrivet fel pris på dem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10