Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-14 22:08:28 följande:
    Jaa dom har jag med haft, både dom och dom med sura grodor och dom var vääldigt smidiga! Men katvigs känns så klumpiga, framförallt om man jämför med meandi!
    Det kanske är tjockare velour i katvigs? Dom från me&i var ju ganska tunna och passformen var ju tiptop. På bilder så tycker jag katvigs ser mer "sladdrig/slapp" ut.
  • gosmamman
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:11:24 följande:
    usch jag får skämmas... men LÖSGODIS! Allt möjligt gott va det o nu är det snart slut... *grävskopan varit framme igen*
    På en lördag behöver man verkligen inte skämmasSkrattande
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-14 22:18:58 följande:
    Ja absolut, den är tjockare och med otymplig.
    Ok, då slår jag den ur tankarna nu och fortsätter hoppas på att jag får tag i mina favvosar i rätt storlek.

Nu ska jag gå å sussa. Natti
  • gosmamman

Jen80- Vad tjusiga ni var, det är så roligt med bröllop. Vad fin mage du har redan fast du fått 3 barn så tätt.

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-15 13:57:10 följande:
    Mini A Ture Anoraker. Som denna;www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...Trodde alla visste om dessa nu efter allt mitt tjat!
    Jag misstänkte att det var dom men kunde inte koppla in "mat" i det hela *snurrig*.

Jag gillar dom och skulle vilja ha en brun till båda töserna eller rosa/lila men det är för dyrt + att dom har jackor till hösten.
    Det som behövs i jackväg är gummifleece ställ men det tänker jag inte leta efter nu.
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-15 14:11:40 följande:
    Gummifleece? Är det det där materialet som är lite "dykklädsmaterial"?Skulle heller inte köpa Mini jackorna till ord pris men 50% rabatt är ju lite bättre.
    Nä, gallon kläder med fleece inuti
  • gosmamman

Nån som sett plastisock fairytales klänning på rea?? stl 104

Eller molo verktygs tshirt stl 110/116

(presenter)

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-15 14:17:50 följande:
    Tack! Tyvärr verkar de bara vara i den mindre storleken som jag är osäker på. Har hittat på andra sidor men samma sak där. Blir så sabla velig.Här är Noel i Nanouks jacka som har ungefär samma mått som den större storleken på jacka. Den är ju rätt stor men jag vet ju inte hur mkt han växer under sommaren. Vad tror ni? större eller mindre?
    Jackan ser ju alldeles lagom ut med lite växmån i bara
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-15 14:18:28 följande:
    Hmm...jag ska fundera lite...
    Inboxa mig om du kommer på ngt.

Jag måste plocka upp bebben som eg inte får sova efter kl 14. Sen ska vi o kolla å pappsens bopoll match (fotboll på bebben språk).
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10