Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejer - ni som beställer kl 22:00:

Ni måste tala om vad ni köper!!

Jag köpte MOLO kalsonger från hösten 07 med stjärnor, stjärnbody+suit (vårens vita med olikfärgade stjärnor), pingviner med ränder (tröja) o eskimåsuit, spacesuit och nånting mer....  blåorangerandiga velourisar från katvig också. Tror det var allt...

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-10 22:46:51 följande:
    hehe, men suits är ju såå praktiskt
    byxor har de i min butik Butte. (ingen webbshop)
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 23:41:18 följande:
    Hmm.. jag kom på en sak. Funderar på mina pingviner igen Lammen var ju faktiskt ett unisextryck även på junior ifjol, så kaaaaaaaanske kan pingvinerna vara det i år? Hoppas kan man ju alltid
    menar du suits eller tröjor? Tröjorna med rosa ränder harju sin motsvarighet i brunaränder som du sökert såg på ziggys. Suiten har ju rött kantband o är väl unisex tycker jag?
  • Damien och Adrian
    CamillaJ skrev 2008-07-11 00:05:42 följande:
    Men dom randiga nya molo byxorna med lång mudd var kommer dom i för färger ??? Är det bara orange och lila eller? Vad är det för material ...???
    randiga gröna finns med men de har kort mudd har jag för mig, finns på gucce.se
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-11 11:23:05 följande:
    har dom ??? åhh vet du om dom får in bodyn?
    med eskimåerna? Hmm  det tänkte jag inte på, jag vet bara att jag småtittade på byxorna, men jag beställde ju suit från ziggys så det blev inget köpt. De kan ha haft det... jag ska vänta in nästa sändning innan jag åker dit men kan ju ringa o fråga om du vill?
  • Damien och Adrian

Fick min Danefaetröja till maken idag med poisten, L är normal storlek (någon frågade).

Fick också ett par Me Too byxor med grodor jag fyndat på T o min Molo ärtgröna vinteroverall finns att hämta, fick paketavi! :- *lycklig*

• Damien och Adrian

Jag har shoppat lite idag med, två par NSjeans blev det. OT jag vet, så jag kan ju nämna att jag längtar efter att hämta min ärtgröna overall...

Är det enkelt att byta knapp på vinteroverallerna från Molo? Jag köpte en för 755 kr o knappen ska tydligen ha något skav, "inte så det stör", men om jag stör mig på det så finns extraknappar fick jag veta.

Vad har ni får väskor till era förskolebarn? Jag hade tänkt köpa OT fjällräven antagligen (som alla andra) om den finns i grön, Katvigs ryggsäck finns ju men jag ahr ju jackan i grön midiapple. Hade gärna velat ha den ryggsäcken till mig själv faktiskt, men tråkig till barn, iaf till liten kille på 1 år....

• Damien och Adrian
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 13:20:10 följande:
    usch jag borde ta tag i T också. Men det blir ju så att man drar sig om det är mycket som ska ut. Jag va så duktig ett tag att jag oftast la ut 3-5 plagg/gång o då blev det inte s¨å jobbigt. Men nu är det liksom en hel hög... *svettig*
    ja tala inte om det, det är massor som ska ut... Det är jobbigt, jag måste göra om storlek på bilder först med osv...
  • Damien och Adrian

Klart grabben ska ha väska til förskolan, vare sig det behöve eller ej!

Jag vill gärna att Damien ska ha en väska, mormor köper Fjällräven till Damiens kusin nu som börjar i förskolan om en månad, han är snart två år. Så jag utgår från att mormor även köper till min pojk, frågan är om det skall vara Fjällräven elelr vad. Men det var den som ni talade om här väl som tål väta eller?

OT - någon som vet var det finns att köpa en grön?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10