Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-08-22 23:07:46 följande:
    inncomunicado-lurven blev ju jätte bra, vad kul att den passade. längtar till mina lurvar kommer till mig, oj jag menar mina barn hi hi
    åh du är snabb att se nytti BT! Ja den är fiiin, passar perfekt! Jag ska ha en grå i stlk 80, då får man plats med tröja och lite att växa i men 74 är gott nu. Haha, jag tänker likadant, MIN första lurvis, jag har blivit med lurvis, osv.

Tekniskt sett ägde jag en overall förra hösten men jag köpte fel - en ny från DKshop, det stod lyseröd el nåt, den var ju rosa, haha! Den åkte ut på T, men jag tvekade lite...

alfabettröjan var jättefin med det turkosrutiga, det var fint ihop med byxan, rätt färger för honom.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-22 23:09:34 följande:
    Du får flytta till skåne. Du är alltid välkommen hos mig
    Tackar! Ja det är lite långt att hälsa på... om du är här på slätten någon gång så är du välkommen hit också!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:07:08 följande:
    åhhhh men den andre holden eller vad den heter är störra i storleken o verkar tjockare :( MORMOR BETALAR jag måste köpa en nu ;)
    Holden är inte så stor? Jag ahr en i 86, den blir fin i vinter till lillen.
  • Damien och Adrian
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-22 23:04:42 följande:
    HJÄLP!Jag har insett att jag köpt MOLOS "Circus"-body i en för liten storlek till William! William är ju en liten knubbis så jag måste ha storlek 80 (eller till och med 86!) men nu kan jag inte hitta "Circus"-bodyn i dessa storlekar. Vill så gärna köpa en ny i större storlek! Någon som vet var jag kan hitta "circus"-bodyn i storlek 80 eller 86?? Inboxa mig gärna isf!
    sweetfunky!
  • Damien och Adrian
    alex 07 skrev 2008-08-22 22:55:16 följande:
    Denna har vi inte sett innan va....... www.esmeraldaogko.dk/
    Jo, den finns på okidoki, babyvarianten finns hemma hos mig från GBG på måndag om jag ahr tur! *längtar*

de två är mina favvisar i höst, kul att de kombinerades!! Jag har tröjorna, bodies, byxa och suit. *major shopoholic and like it*
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-08-22 23:16:18 följande:
    Tack!!!Synd att du inte bor närmre ju.
    eller ni närmre mig. Jag bodde i GBG förut, det var ju liiiite närmre iaf.
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:16:15 följande:
    men när jag läste på matadors hemsida va stl 80 i holden större än 80 i skidoverallen??=)
    ?? Nej, jag ahr svart holden overall, jag frågade dem för jag skulle köpa stlk 80, me de sa att storleken är normal. Jag ahr en Molo vinteroverall ärtgrön stlk 86 som är suuuperstor o en holden som ser ganska normal ut
  • Damien och Adrian

jämförde dem nu, det är sant, de är lika stora ungefär... hmm hon som sålde till mig på matadorkids sa att jag skulle ta 86 för den var normal, så jag skippade 80, det var ju dumt...

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:22:43 följande:
    jämförde dem nu, det är sant, de är lika stora ungefär... hmm hon som sålde till mig på matadorkids sa att jag skulle ta 86 för den var normal, så jag skippade 80, det var ju dumt...
    Holden är inte klumpig, den är som dunjacka.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:22:43 följande:
    fast kanske inte dumt ändå, grabben måste ju växa någon gång??? vi får väl se... det slutar väl med att jag får sälja alla overaller oanvända, suck.
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:24:05 följande:
    men har du provat den???
    nej, det var för varmt då. Jag bara köper.... har jämfört med de kläder han har lite... jag får nog prova den på honom imorgon!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:27:25 följande:
    hahah du är ju uuuunderbar
     jasså provar ni kläderna på era barn?
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-08-22 23:29:56 följande:
     jasså provar ni kläderna på era barn?
    det förklarar ju varför Damiens kläder alltid är för stora, fniss, jag köper så jag vet att det passar (Avskyr att skicka tillbaka och joxa) så jag vet aldrig när ett plagg passar liksom, svårt veta när o om han växer med, suck. Med overallerna hade jag tänkt en i lagom storlek typ 80 och en i 86 så har man garderat sig.
  • Damien och Adrian
    anjis78 skrev 2008-08-22 23:30:02 följande:
    Incommunicado: Så bra att du fick den före helgen da, hoppas du blev nöjd
    ah där är du ju! Jo den var fiiin!
    Men jag är doftallergiker så den måste nog tvättas, jag vill ju undvika det förstås, så den hänger ute nu... (den luktar tvätt el mjukmedel)
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-08-22 23:32:38 följande:
    Tack man vet aldrig om jag kommer och plingar på en dag. Tills det får vi längta efter varann hi hi. Pling du har fått mail
    åh ska kolla - ja du är välkommen!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-08-22 23:31:08 följande:
    hahahaha jaaaaaaa mina barna HATAR det varje ggn det kommer paket i lådan springer de iväg o skriker JAAAG VILL INNNTE PROOOVA hahahahaha
    förstår dem! Damien proivar jag ju inte på, utan jag smyger på plaggen när det är blöjbytedax, är det nya plagg så åker kameran fram direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10