Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Help please, Molo planet tröja med randiga ärmar eller enbart planeter?
    Hade tänkt köpa med bara planeter innan men efter bild i BT så blev jag sugen på den med randiga ärmar.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    jojoa75 skrev 2008-08-10 20:35:39 följande:
    Lucas har oxå den med randiga ärmar, tycker det är hur snyggt som helst! Så jag är lite partisk o röstar på randiga ärmar
    Tyckte först att den utan ränder var finast, men nu har jag nog ändrat mej
  • ängeln83
    isold2003 skrev 2008-08-10 20:42:19 följande:
    Du har bra koll du! Det är nog det som passar deras färger bäst. Är bara lite osäker på om stora killen ska få chess eller inte, han är ju lite kinkigare med vilket mönster det är på tröjan.Fina bia! Vad stor han har blivit i sommar!!Ängeln, fina kläder på Liam snyggt med mössan till den jackan.
    Jupp, mössan passar jätte bra till den jackan, men jag tror att Katvigs nya grön/blå skulle bli ännu finare till
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2008-08-10 20:40:14 följande:
    Åh, håller på shoppa lite nytt MOLO men hittar inte rätt stl på byxorna någonstans Var kan de här finnas i 86 www.matadorkids.se/index.php&pro...(de mörkgråa med gröna muddar och gröna och rosa stjärnor)
    1klass har dom i storlek 86, men frakten är ju dyr.
  • ängeln83

Någon här som har en lurv overall i 92 hemma?
    Skulle vilja veta hur lång den är nacke-gren...

• ängeln83
    isold2003 skrev 2008-08-10 20:59:03 följande:
    Nu köpte jag space med randiga ärmar till lillebroroch isbjörnarna med randiga ärmar till storebror på Poppilopp. Var hittar jag domino fraktfritt?
    Ska du ha domino i jr storlek?
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-08-10 21:00:24 följande:
    den kommer SÄKERT passa liam. isabel kan nog tom ha en strl 92 och hon är ca 94 lång nu skulle jag tro
    *håller tummarna*
    Han hade ju 80 i den förra och den kunde han ju ändå ha en bit in på våren, så jag hoppas verkligen 92 funkar, det är ju hans långa överkropp som ställer till det, som vanligt. Tror inte jag vågar köpa nån dyrare overall utan att prova.
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2008-08-10 21:01:50 följande:
    Tack för tipset, ibland kan det vara värt dyr frakt, för jag bara måste ha de byxorna
    Jag hittade dom ingen annanstans, iof kanske nån mer butik tar in dom snart.
    Annars är ju 69 kr lite väl om man bara ska ha ett plagg.
  • ängeln83
    isold2003 skrev 2008-08-10 21:02:35 följande:
    Ja
    Jag hittar den bara hos Rackamaja, fast där kostar ju frakten typ 25 kr.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-08-10 21:04:44 följande:
    Vi har en! Jag mäter senare ikväll eller imorgon! Den kommer säkert passa, den är stor.
    Super gulligt
    O det är främst nacke-gren mått jag behöver, det andra är jag inte så orolig över
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10