Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-10 21:07:03 följande:
    Var det inte nån här som letade efter Shampoodle (stavning) frotteset? Finns på Barnlycka.se såg jag.
    Jag...fast jag vill ha på rea
    Mycket som ska handlas nu
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-08-10 21:14:41 följande:
    här provar hon lillebrors strl 80 och på bilden är hon 2 år... den sitter så klart på gränsen men man ser ändå lite. jag ska definitivt ha en till lillebror i år älskar dom!
    Vilken storlek kommer du köpa till lillebror?
  • ängeln83
    isold2003 skrev 2008-08-10 21:16:55 följande:
    Tack, 25:- är ju inte så farligt. Kanske kan slinka med något annat plagg också
    Nepp, det är ju rätt ok, o slinker det ner nåt mer plagg så känns det ju ännu mer ok
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-08-10 21:18:41 följande:
    92
    Då får det bli en här också i 92
    Frågan är bara vilken färg jag ska välja till vilket plagg *i-lands problem*
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-08-10 21:20:45 följande:
    åhh jag såg foto på en underbar klarblå med röda kantband igår *mums*
    Låter fint...fast Liam hade ju en blå i vintras, vill nog gärna ha nån annan färg.
    Grön och grå (eller brun) blir det nog här, funderar på grå på jackan och grön overall...eller tvärtom
    Brukar färgerna komma i både overall och jacka?
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-08-10 21:30:27 följande:
    ja, det är skitsvårt ja, de brukar komma i både overall o jacka
    Minst sagt
    Sambon tyckte grå jacka och grön overall.

Okay, bra o veta.
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-08-10 21:50:21 följande:
    Men åh, ska jag ha 74 eller 80 då? Hon kommer ju inte gå så det gör ju inget om den är lite stor. Men jag räknar med att hon kommer vara lite mindre än pojkarna iaf. Säljer Ilons vinteroverall i stl 80 nu, men den är väl mycket större än lurven eller?
    Jag hade nog köpt 80. Jag köpte 80 till Liam, tror han är runt 6-7 månader på bilden, blev ju en del uppvik men han kunde ju ha den ända tills i våras.
    Provar den nya overallen
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-08-10 21:58:22 följande:
    Preggi: Åh, va söt din tjej var i den röda miniapple-suiten. Älskar de färgerna!!!Ängeln: Söta söta Liam. Blir ju supersugen på en lurvoverall till Ava nu efter alla era fina bilder. Men tror ni en sån räcker i vinter? Man måste nog ha nån annan också väl? Typ nån vatten/vindtät!?
    O jag blir super sugen på en liten att stoppa i lurven
    Inte lika gulligt på Liam nu som då.

Jag hade enbart den overallen hela vintern, och en åkpåse i vagnen såklart.
    Ingen vatten/vindtät, tyckte inte det behövdes eftersom han låg/satt i vagnen hela vintern. Möjligtvis kan man ju ha en vindtät jacka över lurven om dom sitter upp i vagnen.
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2008-08-10 22:01:37 följande:
    Åh!! Jisses... så underbart söööööt!!! Så fin ... Här blir det lurvjacka iaf inte nån overall hehe Skulle ser roligt ut eller jag kan inte ens tänka mej Albin i lurv overall Hihi... en lurvig korv !!
    Eller hur Guu va man längtar tillbaka nu när man kollar på gamla bilder, även fast det bara är 1 år sen.

Hum, jag har liiiite svårt att se Liam i en lurv, men dom är så mysiga så vi bara måste ha en.
  • ängeln83

Lite mera lurv när vi ändå är i farten
    Ooo, jag saknar redan denna, sålde den ju nu i veckan, MÅSTE ha en ny, typ NU, innan saknaden blir för stor.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10