Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-11 09:14:54 följande:
    Lillronya- vilka söta barn i BT! De ser verkligen ut som om de diskuterar Skönt att få låna ut lite barn ibland. Själv så ska jag åka och träna en sväng idag och hade tänkt att ta med Noel men det får jag inte. Hans faster och farbror bor här några dagar och de vill passa ett par timmar. Inte mig emot
    Tack!
    Ja jag är inte så bra på det där med att vara barnledig. Det är man sällan när man har fem.
    isold2003 skrev 2008-08-11 09:14:58 följande:
    Oj vilken lyxkille du har! Skönt att få sova lite.Lilronya, fina kläder på dina söta barn!
    Tack!
  • lillronya

Nikki!: Jösses vad mycket fint du har shoppat!!!!
    Jag vill också ha!

Nån här som vet nåt om nån danskbutik i Båstad?? ill minnas att nån har sktivit om den här. Ska till Båstad imorgon och tänkte att jag kunde besöka den isf.

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 09:49:09 följande:
    Han kommer in i sådana perioder ibland, han kan ligga och snurra flera timmar mellan oss på nätterna. Ibland hjälper det med välling, dock inte inatt . Vad väntar du på? Jag väntar på grönrandiga byxor.Nu måste vi åka in till stan och fixa skor till Milo. Insåg igår att hans fötter har växt under sommaren. I mars var hans fot 12,3 cm igår när vi mätte här hemma var den 13,8! Megafötter! Han har ju bara haft sandaler hela sommaren så man har ju inte sett att dom växt direkt...
    Den upptäckten har jag också gjort på Emilios fötter. Hans sandaler är precis och skorna är för små....
    Dessutom har ha n så höga och breda fötter så att det enda vi kommer att få på honom är kavatskor...
  • lillronya
    loveliva skrev 2008-08-11 09:18:27 följande:
    God morgon!!! Nu har jag precis lämnat pojkarna på dagis, och Hilda verka vilja sova, så kanske det finns lite tid till att spana efter lurvar och lite meandi Har hört på ryktets vägar att det kommer turkosa velourisar, slurp!!! Det vill jag ha!!!Lillronya- Jätte söta Angelin & Emilio i bt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack!

Duntoffla: Nä jag blir inte ensam. Har ju två knasbollar till. Vi är nu hos svärmor och ska sätta lister i en lägenhet i detta området, som vi håller på att renovera.
    Men skönt att slippa all passning av de små en stund.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-08-11 14:29:23 följande:
    Finns rackarungar, både inne i båstad på den enda stora gatan o sen har dom en butik i Boarp lite utanför mot Torekov.
    Tack!
    Vilken är bäst? Eller är båda bra? Vet inte om jag lyckas dra med min mamma och alla barnen till båda.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-11 17:13:33 följande:
    Goddagens! Hur har dagen varit utan halva barnaskaran?
    Det har varit ovant. HAr tittar efter Emilio hela tiden.
    FAst himla skönt så där en stund, men sen är det skönt att få tillbaka dem!
    Det hade gått jättebra och han inte varit ledsen alls.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 17:30:33 följande:
    Håller med, visst är det skumt! Rumba tex, varför har inte dom laggt upp?Jag vill ha Molo och jag vill ha SMÅFOLK mest! *lääängtar*Har roat mig med att gå igenom Milos garderob och HERREGUD säger jag bara så mkt där fanns att rensa ut! Ikväll är det minsann jag och T som har en het dejt
    Jag håller också på att rensa i barnens garderober. Attan vad de växer!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10