Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-13 10:03:57 följande:
    alltid nice med rea jag tänkte på dig diret när jag såg hummel
    Älskar Hummel!
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-08-13 23:07:42 följande:
    Goooood kväll tjejer.. Sitter och kollar på vad min andra beställning av NS kläder skulle bli men få vänta nån vecka Har redan beställt 4 par NS byxor ..Jiiiihoooooo I LOOOOVE !!Just det ska slänga in nån bild på killarna, första dagen på dagis idag!
    Oj 4 par!! Vilka blev det?
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-08-13 23:11:25 följande:
    Gokväll! Tänkte fota o greja en del till powerlistern.Har 99 bud nu.. Coolt, med 99..Är sugen på molosar:prickar (helst som tröja o inte tunika med knapp)flower som passar till de orangerödrandiga brallornaMen det får nog vänta.. Shoppade ju massa annat igår o idag.. meandi o tre par nova star byxor till Lucas. Han börjar förskolan nu! Stora killen! Så han behöver lite nya coola brallor Han har redan fått en himla massa molo, katvig o småfolk långärmade som han ska ha till, en hel låda full i byrån med prislapparna kvar
    Massa nytt och fint!!

Ja snart börjar skolan, ja.
    Tänk att min älsdta börjar ÅTTAN!!! Var blev min lilla tös av?
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-08-13 23:07:42 följande:
    Goooood kväll tjejer.. Sitter och kollar på vad min andra beställning av NS kläder skulle bli men få vänta nån vecka Har redan beställt 4 par NS byxor ..Jiiiihoooooo I LOOOOVE !!Just det ska slänga in nån bild på killarna, första dagen på dagis idag!
    Jättefina killar!
  • lillronya
    CamillaJ skrev 2008-08-13 23:19:05 följande:
    hehe jaaa... det blev varsinna jeans dom mörka till barnen sen varsinna Army byxor dom vinter ! Men hade velat ha så mycket mer men fick dela upp att lite så om nån vecka ska det bli varsinn hood sen varsinna så grymt snygga mjukisar. Mössa blir det nog med..
    De byxorna ska Emilio också få. De såg jättefina ut!!
  • lillronya

Goddagens i tråden!
    Har varit duktig idag. Städat hela nedanvåningen.
    Nu har jag gjort en deg till kanelbullar. Belönar mej själv med fl medan den jäser.

• lillronya
    loveliva skrev 2008-08-14 15:56:27 följande:
    Hej!!! Ääääntligen fick jag komma in på fl,  har försökt sedan igårkväll Några nyheter???"Min" butik skulle få hem Molo i morgon!!!
    Ja fl strular som bara den!!

Så himla tråkigt när man har en stund över och så funkar det inte.
    Och nu när det väl funkar är här ont om folk.

Tur du kom in du med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10