Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

havsvind skrev 2008-06-23 19:12:05 följande:
    Vad har en normalbyggd ettår och tremånaders tjej ungefär? Nån som har koll?
    Min son hade 86 på överdelar och 80 på byxor. Vid tre månader skulle jag köpa 68.
  • J essica
    mortillsju skrev 2008-06-23 20:06:01 följande:
    Smiter bara in lite för att berätta att Lindex har fått in velourbyxor i tag 3 bet för 2 sortimentet från strl 86. Jag vet att någon här inne efterlyste dem (minns ej vem tyvärr) då de hade ett bra pris och är lättmatchade till allt snyggt småfolk t ex.
    Ååååå vilka färger och storlekar? vart bor du? I den här sega stan lär det väl dröja nån månad tills jag kan shoppa de!
  • J essica

J essica skrev 2008-06-23 21:03:21 följande:

Ååååå vilka färger och storlekar? vart bor du? I den här sega stan lär det väl dröja nån månad tills jag kan shoppa de!
    Alltså finns de uppåt 110?
  • J essica

Sååå otroligt mycket fina barn och kläder i BT!

jen: Mina barn har också haft hormonplitor Kevin hade bara nån vecka. Linne ahade lika mycket som Ava och det tog kanske tre veckor till en månad innan dom försvann. Så länge hon själv inte verkar besvärad är det inget att bry sig om

• J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-23 21:17:15 följande:
    Nu har Liam slarvat bort min våg, nyss auktions avslut också.Vad kostar det att skicka en  Nanoou bodysuit i storlek 86?
    22kr skulle jag tippa på.
  • J essica
    ängeln83 skrev 2008-06-24 09:42:21 följande:
    Ha ha, pröjsar du då eller?! Så småningom lär nog alla hamna här hemma, men nu blir det...2 st kanske.
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-06-24 10:25:52 följande:
    god morgon hoppas ni sovit gott!Igår köpte jag en symaskin och satt och sydde till kl 01 i natt Börjar med nåt litet till Buggan, men sen ska jag på kläder, Ida ska få lite shorts tänkte jag, det borde inte vara så svårt Kanske man får paket idag åxå, hoppas hoppas!!
    Jäklans vad du är duktig då Jag kunde inte ens sy i resår i katvigbyxor så jag lämnande de till mormor
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-06-24 10:37:05 följande:
    hej tjejermorgonen här började inte så bra. Vaknade med en intensiv smäta i mitt ena öga. Ringde sambon och raka vägen ut på ögonakuten. hmm. Visade sig att min hornhinna gått sönder när jag sovit, så jag hade ett sår på hornhinnan. ajajaj, säger jag bara. fick bedövningssalva i ögat och alvedon så nu känns det bättre. även salva till ögat i minst 4veckor  annars kommer såret fortsätta gå upp jaja, har det hänt något skoj här då?
    Stackars dig!! Hoppas det blir helt bra snart!
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-06-24 10:50:24 följande:
    Det är ju såååå roligt!! Å måste säga att jag blev rätt nöjd med projekt nr ett   inte perfekt, men helt ok!!
    Och ju mer dy syr desto bättre resultat kommer det ju bli också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10