Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-13 21:55:01 följande:
    God kväll alla ni som kikat in medan jag druckit lite kaffe.J essica- Vad trist att de inte kunde lösa det på Dunnis! De hade väl kanske kunnat dra av den första frakten på din nästa order om den redan gått iväg.
    Fast saken är den att den första ordern inte ens gått iväg skulle dröja en vecka till, som de hade mycket.  fattar liksom inte vad problemet är? Har alltid gått att slå ihop på andra ställen.
  • J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-13 21:59:35 följande:
    Ja, då är det ju ännu konstigare. De borde bara vara att ändra i ordersystemet. Nu förlorade de ju en hel beställning istället.
    Man tycker ju det. nej nu tänker jag hålla mig till de danska shopparna istället Får nog shoppa nåt annat nu känner jag
  • J essica
    isold2003 skrev 2008-06-13 21:59:32 följande:
    Tack för länken, det var fint men Roommate och Polkadot är ännu finare tycker jag. Om du nu inte ska köpa alla fyra menar jag Duntoffla, är det MAT jackan du är på jakt efter på rea? Kom hit  på söndag då. Eller inboxa mig
    vart finns den på rea och hur mycket rea? *VILL HA*
  • J essica

Åh va mycket fina barn i bt!!

Butte: Du är inte inne i en småfolkperiod?

Lina och Tjolla: Fina småfolk på fina barn!

• J essica

Gomorron tjejer! Nu är jag helt ot men ni brukar ju ha koll på det mesta
    Ska på meandi party idag och då säljs provkollektionen ut. kan man då få tag på de saker som är slutsålda på meandi?

• J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-15 09:42:35 följande:
    Ja om du har tur. Fast provkollektionen finns ju oftast bara i en storlek, så det ska ju vara lite tur för att få tag i det man vill ha! Vad är det du suktar efter?
    Då hoppas jag då Jag vill ha tag på molntunika till Linnea. Den är sååå himlans fin!
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-15 09:45:46 följande:
    Håller med, tänkt vad skönt om båda hade fått vara hemma! Nästa helg är det ju midsommar och lite långhelg, så det ser jag fram emot Sen är det snaaart semester! Nej flickor, nu lämnar jag er för ett tag. Vi ska till Eko & Rusta o lite sånt som man gör på söndagar
    På midsommar ska jag jobba Usch inge kul fast 100 spänn i enbart ob per timme är inte helt fel
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 09:57:26 följande:
    Vilken strl behöver du?
    110/116
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 10:01:41 följande:
    Näe, men alla tre har stark vilja och inte riktigt samma smak som mamma 3-åringens garderob är överfull av fina danskplagg, men helst av allt vill hon ha en lite för liten, ärvd jeansklänning. Idag rotade hon tom fram den ur tvättkorgen...
    Min tös älskar sina danska plagg, tur är väl det Men helst av allt skulle hon vilja gå omkring hela dagarna med en simpson tshirtFundersam
  • J essica
    jompa skrev 2008-06-15 10:03:16 följande:
    Jag bävar inför den dagen då ungarna ska bestämma själv, men det dröjer nog ett tag hoppas jag.
    Har du fått MAT jackan än?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10