OK...nu är det så här. Jag hade liksom betsämt mig för en rosa midiappeltröja(Katvig) till lillasyster efter att ha sett alla fina bilder på små söta tjejer i denna tröja i BT (förbaskade BT ) Men nu efter kvällens prat funderar jag på en svart/vit randig istället (även den Katvig). Så hur ska jag göra? Den ska vara till rosa/vita leggingsen från Katvig. Och velourjackan såklart
Men är det samma rosa i midiappeln som i det randiga?
Japp. Svårt val. Jag gillar ribben (alltså randiga tröjan) bäst som material. Det sitter bra på en rund liten mage. Midaappeltröjan är ju mer av tightstyg (tror jag) men tycker mönstret är så härligt!!
Jag gillar också mönstret. Är också sugen på den kombon, men tyckte nån sa att det inte är samma rosa i de. Då tycker jag det är snyggare med svart/vitt.
Jag har förstått att det skiljer lite i färg men tänkte det kunde vara lite snyggt. Att det ser ut att höra samman men inte vara helt perfekt. Skulle ju gärna ha sett en bild med kläderna på. Synd att webbutikerna så sällan visar plaggen på barn i olika kombinationer!
JAg brukar säga att butikerna kunde få använda vår bt som reklam om vi får rabatt!