Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-07 07:29:54 följande:
    grön/gul randig blir en regnbåge och en turkos med stars sen också tror jag. vi använder mycket filtar
    Fint!
    Jag är också sugen på turkosa stjärnfilten och regnbågen. Fast jag har precis beställt filten från me&i.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-07 07:45:13 följande:
    Vad mycket filtar ni köper då tjejer.Jag är dålig på att använda filt, har en som vi använder hela tiden, i vagnen men annars har jag inte filt.
    Jag har inte köpt nån sen vi fick Emilio.
    Våra barn har fått vars en bomullsfilt och vars en fleecefilt. Har alltid de i vagnen.
    Men Emilios tunna filt är ljusgrå och menlös, så jag tänkte piffa till det med me&i:s blå/oranga.  
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-07 07:52:37 följande:
    Ljusgrå och menlös
    Ja man har ju börjat ett färggladare liv sen man hamnade här!
    Mina vänner förundras fortfarande över att småttarna nu får färglada och mönstrade kläder. Det är nytt för barnen här. Dock blandar jag inte lika friskt som många andra här.....än iaf.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-07 08:01:41 följande:
    Men det är väl trevligt med lite färg, tror att barnen kanske blir lite gladare av det oxå, även om man själv mest går klädd i svart
    Så är det nog.

Tycker man blir så glad av alla de fina kläderna. Det är tom trevligt att hänga tvätt nu.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-07 08:04:33 följande:
    Godmorgon alla pölsekärringar, underbar morgon! Jag är såååå glad att jag har datorn i behåll just nu. Vaknade av jordens åskknall rakt ovanför huset men somsagt så klarade den sig.Bra morgon också för jag vann auktionen till lillkusins ettårspresent, tyvärr blev den inge billigare.www.tradera.com/auction/auction.aspx Vad trist med din beställning , hoppas du får bra kompensation.Har du sett dom fina småfolkfiltarna som kommit till .................ajabaja tror jag det var.
    Vilken fin present!!

Kollar genast ajabaja!

Jag hoppas på fetekompensation.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-06-07 08:07:51 följande:
    De filtarna är så fina men 400 är lite mycket för en filt.
    Ja 400 är för mycket för min ekonomi.
    Duntoffla skrev 2008-06-07 08:39:35 följande:
    God morgon tjejer!Gosmamma- så du fick den! Även om den kanske inte blev något billigare.Lillronya- gud vilket strul med NS jackan! Hoppas att du får ngn schysst kompensation.
    JApp det hoppas jag!
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-07 08:55:10 följande:
    Nä nu ska vi ta o börja göra oss iordning, idag är det Elvisdagen här i byn så massa olika band ska spela och så är det raggar crousing.Jag är inget elvis fan men kolla på raggar bilar är kul och man får passa på när ngt händer här o gå ut o "titta på folk".
    Å vad roligt!!!

Här är det musikskolans dag. Så det är dags att titta på min fina drillflicka igan.
    gosmamman skrev 2008-06-07 08:55:59 följande:
    vilken bra idé, iaf om Lillronya vill
    Jag är nog nöjd med vad som helst vid det här laget.
    jojoa75 skrev 2008-06-07 08:59:19 följande:
    Gomorron alla! Rusade till Poppilopp, men de hade inga filtar, de kanske bara har dom i butiken?Är grymt sugen på en småfolkfilt..Lillronya: hoppas på en ordentlig kompensation till dig, för det är ju liksom inte bara en sak som blivit fel..
    Nä jag undrar om man kan göra mer fel...
  • lillronya

Gokväll i tråden!
    Märks att det är soligt och fint ute. Nästan inget att läsa ikapp på hela dagen.

• lillronya

Slänger in en liten fråga, så får vi väl se när ni vaknar till här.

Har kommit på att IdaT:s flodhästmössa nog passar till Anjelins fina mololurv.
    Nu är frågan vilken storlek ska man ta och var finns den?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10