• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-17 20:08:39 följande:
    nja... inte så mycket nytt tycker jag, mest massa rea kläder faktiskt... de skulle dröja nån vecka till sa hon
    ok då kanske man ska vänta lite då.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-17 20:16:33 följande:
    Godkväll!Man blir ju inte lite trött på FL när det lägger ner hela tiden.... Ska ni flytta till Flen? Finns huset på hemnet? *nyfiken* Men inte kan du väl lämna Nacka heller.. Det är ju underbart här!! Imorgon börjar jag jobba... *nervös* Vad ska jag ha på mig? Massa frågor som snurrar nu.. Vilken butik är kaptenen?
    En butik i Alvik som vi varit i som har Molo, Katvig, Hollys, Hummel med mera
  • jompa

Jisses så shopping sugen jag är, tur att man ska in till stan imorgon annars hade nog jag storhandlat på nätet ikväll.

Behöver lite långärmade t-shirts till sonen upptäckte jag idag när jag skulle namna ungarnas kläder inför dagisstarten. Han har bara fem stycken Förvånad, och då måste det ju finnas några extra plagg på dagis i fall olyckan är framme.

• jompa
    Preggi skrev 2008-08-17 21:14:48 följande:
    Går det bra för er på T just nu?
    Nja sådär tycker jag.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-17 21:17:34 följande:
    Kul med shopping.. Jag får jobba istället så jag får massor med pengar till shopping sen. JAg tror att jag ska byta eBBe jeansen till en NS lurv. Tycker ju att molos är snyggare men helt värdelöst att de inte är vindtäta tycker jag. Du kan väl klämma på NS lurven och rapportera sen?
    Jag klämmer massor jag lovar
    Kommer nog köpa en oxå till sonen, gillar oxå att de är vindtäta, men synd att det bara kom en färg, vill inte ha lika till ungarna.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-17 21:20:32 följande:
    Mina går inge bra alls.. Jag ska slänga ut lite mer sen när de här är klara hoppas på bättre napp då..
    Kan vara så att alla har slut på pengar nu efter semestern men det kommer nya friska nu till den 25:e så det kanske går bättre då.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-17 21:56:57 följande:
    Haha...ninjor brukar väl komma i klungor? Nu ska jag tjata vidare om min sabla Småfolksfråga. Vilken storlek tror ni jag ska ha till N om han väger 11,5 kg och är kanske 76 cm lång? (i långbent småfolkssuit)Butte- vilken storlek har du nu till Bia? Om du har ngn Småfolkssuit? Det brukar alltid vara att ta en storlek mindre än vad du har till din knodd
    Hahahah lilla knubbisen Vägde M i veckan och hon väger 9,2kg och är 74 lång.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-08-17 22:02:13 följande:
    Jessie är 72 lång och väger 8,5kg, riktig spinkis
    Så liten var min tjej vid 1år, nu tre månader senare har hon tjockat på sig lite men inte växt på längden direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10