• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-19 21:24:43 följande:
    Ja, nu när jag inte kan välja själv har jag jobbat 9-18. Det känns mindre kul. Börjar ångra att jag sökte heltid. Men det blir säkert bra sen när jag kan styra mer över tiden men det är ju 6 mån provanställning. Det är lång tid! Får se om det är värt mödan när jag får lönen... Vad söta dina barn är i BT. Lilla Ava börjar bli stor! Så söt när hon ligger på mage.. Söta lockar med. Såna har min Matilda med.
    Men du kan ju alltid välja att gå ner i tid för det har du ju rätt till. Tyvärr så får man ju ofta göra samma jobb på deltid som på heltid.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-19 21:23:15 följande:
    grattis
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-19 21:28:19 följande:
    Grattis!!
    Tackar Ja nu har vi överlevt första året så då borde väl resten bli en resa på en räckmacka
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-19 21:36:59 följande:
    Ja, en del gick bra medan andra inte blev lika bra. 68 kr för mina fina mintgröna Katvig byxor som är nästan nya Men men...så är det- det brukar uppväga på någon annan auktion istället Ja, jag ska verkligen försöka komma ihåg det. I så fall kanske du får lägga undan en till mig. Har nästan bestämt att det får bli en brun med blå kantband eftersom jag redan haft/har en grå.
    Säger Matador att de ska få in lurven imorgon eller?
  • jompa

Helle: Så fin den nya suiten från Hugin var. Har de kommit till butik

• jompa
    Kerplunk skrev 2008-08-19 22:10:25 följande:
    Vilka webshopar förutom EST har fått in höstnytt från Ej sikke lej?
    Funkybaby och Liten på Landet har oxå fått lite.
  • jompa

God morgon

Idag blir det shopping Fast till mig denna gången. Dax att handla inför jobbstarten.

• jompa

God morgon alla

Tjolla: Tror du kommer gilla NS jeansen, de passar verkligen till alla tröjor du har.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-08-20 08:30:09 följande:
    Måååårning!! Skolstart idag för stora barnen, redan uppe o klarar fast dom börjar 10 Bara ett sista T avslut i dag sen är Augustis klara *skönt* blev iallafall 5600.- denna månad, helt oki då de inte va superdyra saker man sålde Härliga bilder i BT
    God morgon

Kul med pengar in
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-20 08:35:03 följande:
    GodmorgonHärligt med pengar till kontot Mina är bara uppe i 1500 än så länge, hoppas dom stiger lite till, men dom sista går inte ut förens den 26:e så det känns ganska lugnt.
    Mina går ut i kväll och jag hoppas de kommer över 500-strecket jag
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-20 08:41:55 följande:
    Amen vänta nu...   tror du hade nåt som jag ville ha ju   *tack för reminder*
    Vaaaa, hade jag??????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10