Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-15 21:27:21 följande:
    Cirkuströjan finns väl med randiga ärmar? Vilken färg har ränderna isf?
    Citerar mej själv och hoppas på svar.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:06:03 följande:
    Alltså jag tycker ju jeansen är fina, men fruktansvärt dyra. Å andra sidan går dom ju för 300 på Tradera så då är det ju nästan sak samma... Men ÄNDÅ!
    Jag tycker det är lite komiskt att ni tycker jeansen för 400 är dyra men köper en molosuit för 350 till pyjamas.
    Ta nu inte illa upp för alla får tycka och köpa precis vad de vill. Bara en rolig jämförelse.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:11:49 följande:
    Haha, ja, det har du ju rätt i Vi använder inte så mkt jeans bara, men jag antar att det blir mer nu till dagis... Det håller ju mer.
    Ja så resonerar jag. Betalar hellre mer för jeansen och vet att de håller och har ett andrahandsvärde ändå.
    Fast sen är jag ju jeansmänniska med. Våra barn hade inte haft nåra mjuka byxor alls om det inte hade varit för deras pappa.
  • lillronya
    Hilti skrev 2008-08-15 22:13:08 följande:
    Altså, det här med bodysuit.. Är jag knäpp som använder dom på dagtid och inte bara som pyjamas? Tycker dom är så himla goda till bebis som rullar runt på golvet..
    JAg har de inte bara som pyjamas till Emilio.
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-15 23:06:00 följande:
    Godnatt ha det så trevligt i KålmårdenVad lugnt det blev här... Vad gör ni?
    Ja här blev det lugnt.
    Jag funderar på att gå och lägga mej. Har ju varit uppe sen 6 i morse.
    Har dessutom testat att jobba några timmar idag. Roligt! 
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:12:07 följande:
    absolut räcker 92!
    Då passar jag på att fråga i fel tråd. Vad tror du Emilio kan ha för storlek i en velourdress?
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-15 23:16:04 följande:
    Själv sitter jag och försöker ignorera den gigantiska högen med ren tvätt som borde vikas.. Vi håller ju på att göra om här hemma så det ser ut som en bomb slagit ner.. Vad gör ni med gamla barnkläder som inte är av något speciellt märke? Det känns inte som nån idé att sälja.
    Jag säljer en del på tradera, ger eller säljer till kompisar och resten åker till myrorna.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:19:42 följande:
    max 86
    Ok. Tack!
    Ska inte beställa nu, men måste göra det snart!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-15 23:23:26 följande:
    ja, det måste du göra vad är du mer sugen på?
    Av vv?
    Hmm egentligen ska jag inte ha nåt mer därifrån nu. Hade egentligen funderat på orange tröjor med stjärnor....
    Men klänningen som är turkos och svart är ju jättefin!
    Får se vad det blir....
    Preggi skrev 2008-08-15 23:24:53 följande:
    Önskar att jag hade nån att ge kläderna till. Våra vänner är så sega på att skaffa barn och dom som skaffar barn får bara pojkar... Det blir nog myrorna för oss. Känns dumt att kasta dom.. Vinteroverallerna ska jag nog testa att slänga ut på T. Här blir det ju ingen bebis på ett par år heller så det känns onödigt att spara allt när jag vet att jag kommer köpa nytt sen ändå..
    Men kan du inte görra klädpaket och sätta in annons i lokala tidningen eller nåt sånt?
    Klart att du ska sälja overallerna på T!
    Jag brukar sälja ytterkläder, jeans och annat sånt som ser bra ut fortfarande.
    Allt som är dassigt och slitet blir till myrorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10