Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-18 00:17:21 följande:
    ja, liiiila  ta en eleraff tur, du behöver säkert lite suits natti natti
    Attan vad det ninjades i dina auktioner!! Hade ett par av de i minneslistan men det sprang iväg för högt för mej. Roligt för dej iaf!!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-18 00:35:21 följande:
    ja, det gjorde verkligen det! tror att de gick upp sammanlagt 400 de sista min... vilka hade du span på?
    Den rosa/lila velourjackan framförallt.
    Även bilsuiten.
  • lillronya
    jompa skrev 2008-08-18 07:48:37 följande:
    God morgonI dag blir det shopping big time Sonen behöver tröjor och kalsonger och dottern behöver nog oxå nån tröja Sen ska det klämmas på NS och där blir det kanske ett par byxor och deras nya lurv, längtar redan
    Å vad det låter roligt!!!

Bilder sen va??
  • lillronya
    Emmsan skrev 2008-08-18 08:13:59 följande:
    godmorgon girls nu håller vi tummarna att lurvarna kommer denna veckan vaaaaaa har 111 tradera paket som ska packas idag bläää men kul är det när pengarna rullar in.. tycker tradera har tagit sej bra igen ;)
    Godmorgon!
    Ja vi hoppas på lurvar nu!!

Måste ta tag i tradera med ja......
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:25:10 följande:
    Godmorgon girls.Hoppas ni sovit gott allihopa, jag har sovit som en stock O idag är det fint väder igen, alldeles klarblå himmel, snacka om varannan dag väder, igår var det ju kallt och regn hela dagen.Nån som ska shoppa nåt idag?
    Godmorgon!
    Här vädret fint iaf.

Jag shppar inget idag. Väntar tills på onsdag.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:30:35 följande:
    Härligt Det är så tråkigt när det bara regnar hela tiden.Vad händer på onsdag? Känns som jag inte alls hänger med i tråden längre
    Inget speciellt på onsdag. Barnbidrag och skolstart på torsdag.
    Måste ju shoppa lite då ju.
    Och då måste jag ju inom AnnaCill en sväng.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:45:29 följande:
    Absolut, synd att det är så långt bara.Får väl tjata på sambon att vi tar en weekend i sthlm.
    Annars får du komma neråt hitåt.
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:43:37 följande:
    Aaah, såklart Vi ska till Jkpg på torsdag och shoppa, men det blir nog inget danskt eftersom gubben är med
    Jag tänkte lämmna gubben och de två små hemma.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-08-18 08:54:33 följande:
    oj 111st det var inte illa! får man fråga hur mycket det gav? jag fick in 1560kr på 11 auktioner igår och jag känner mig nööööjd godmorgon alla
    Godmorgon!
    Ju mer jag läser om era auktioner inser jag att jag måste ta mej i kragen och lägga ut lite, jag med.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2008-08-18 08:54:56 följande:
    Jupp, det får bli en tripp uppåt och en neråt Hade jag gärna också gjort, men sambon ska också shoppa, kläder till honom och massa tråkiga grejer till bilarna, tur att det finns webshopar, då kan jag ju shoppa ändå
    Ja webshopparna är vår räddning!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 09:00:29 följande:
    Godmorgon! Idag är det dagis dax... *snyft*Är det nån som vet hur man får tag i en säljares email adress på Trendsales? Måste ju meddela att jag bytt adress, men hittar inte hennes email nånstans!
    Godmorgon!
    Lycka till idag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10