Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-17 22:26:24 följande:
    Förresten! Vi var på ikea idag med svärmor idag.Jag smet och tittade på garderober för våra två små delar ju på en liten garderob. Behöver jag säga att det är trångt?Hittade en jättebra som där var mycket plats i för ett bra pris, men behöver vänta med att köpa den tills jag har bättre råd.Då kläcker hon ur sej att hon köper den till mej! Hon är ju för go! Ska köra och köpa den när vi inte har blien full med barn som vi hade idag. GLAD!
    Åh vad snällt! Vi måste också köpa en garderob till Noel. Vilken modell tog ni? Jag har kikat på Pax vanliga vita fast inte den som är tokhög. (blir så klumpigt i hans rum då)
    lillronya skrev 2008-08-17 22:29:22 följande:
    mortillsju: Du hade beställt från kavat, väl? Är de ok ifall skorna inte passar och så?Hittar inget kul att sätta på herr klumpfot utom på deras sida....
    Ja, hur är det att skicka tillbaka? Jag skulle verkligen behöva ha till min klumpis här hemma men vågar knappt beställa på nätet. Lillronya- har du fler utom de där sandalerna till E? från Kavat alltså?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-17 22:32:11 följande:
    Duntoffla, hans pappa lagar ju en massa god mat åt honom... Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon. Vill ju inte vara överklädd eller underklädd utan lite lagom. Hade varit lättare om det varit finare väder..
    Haha...tro det eller ej men jag lagar oftast Noels mat. Utom vissa saker som A är mkt bättre på.

Hmm... kan du inte ta antingen jeans, top och kavaj eller kanske en skjorta och svarta byxor?
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2008-08-17 22:34:35 följande:
    Tusen tack!! (från en bondlurk på vift, haha)
    Så lite så Jag kan varmt rekomendera den första butiken.Liten men har mycket saker plus trevlig personal. Matador har också mycket att välja på
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 22:36:26 följande:
    Godkväll! Inte kommit in på hela kvällen, så jäkla dryygt!Men äntligen äntligen har jag iaf lyckats!www.trendsales.dk/main.asp&id=...=Och så råkade jag visst fynda lite ot innan idag www.tradera.com/auction/auction.aspx annan som shoppat ngt skoj idag?

Go kväll!

Åh, bästaste velouren! Jag letar nya röda jag. Älskar de byxorna

Och vilken Traderafynd! De där är ju svindyra!

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 22:42:33 följande:
    Hehe jag vet! Såg auktionen när det var 1 minut kvar och chansade. Blev chockad när jag fick den! Nypris är väl 6-700 eller?
    Ja, jag har för mig det. 795 tror jag tom
    lillronya skrev 2008-08-17 22:43:11 följande:
    Kullen heter garderoben.
    OK. ska kika på den.
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2008-08-17 22:45:49 följande:
    Duntoffla Hmm.. men det är inte gångavstånd dit väl? Har ej tillgång till bil, då jag och min syster tar tåget ner..
    Mellan Kungsholmen och Söder kan du ta buss. Från Slussen går blåbuss 3 till Kungsholmen. Och butikerna på Söder/slussen är det promenadavstånd på kanske 15-20 min. 
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-17 22:48:53 följande:
    Usch vad klockan går fort! Dags att hoppa i säng nu. Hoppas att ni får en rolig shoppingdag imorgon Duntoffla!Godnatt tjejer, shoppa väl!
    Tack!

Go natt!
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 22:51:23 följande:
    Ska nog oxå dra mig till sängen, mitt msn är så knäppt och folk ser inte att jag skriver. Apdrygt!Imorgon börjar min bebis dagis. *ofattbart* Sov gott flickor och ha en trevlig shoppingdag imorgon!
    Spännande! Det kommer gå toppenbra ska du se!

Jag ska också nanna så jag orkar ta mig till stan imorrn

Go natt!
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-17 22:53:43 följande:
    Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Som ekonomiassistent.. Jag är NERVÖS!! Känns som min hjärna har varit på semester i 3 år..
    Haha...det hade mkt väl kunnat vara så. Han lagar annars nästan all mat hemma
    Nu när N börjar äta mer och mer "vanlig" mat så kommer han väl öka ännu mer i vikt när det blir pappas mat
    Preggi skrev 2008-08-17 22:53:43 följande:
    Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Som ekonomiassistent.. Jag är NERVÖS!! Känns som min hjärna har varit på semester i 3 år..
    Det kommer gå toppenbra ska du se. Du som är så trevlig Och säkert jätteduktig på det du gör.
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Tillbaka efter en dag på stan tillsammans med Jompa. Lite shopping blev det allt

Jompa- tack för idag! Det löste sig med krisandet Tyvärr lossnade en skurvj*vel på Buggan så nu ska sambon få laga vagn när han kommer hem.

Vad händer här då?

• Duntoffla
    Grattis på 25-årsdagen Nikki!

Grattis Alex på 1-årsdagen!

Idag på Vildänglar så sa hon (som ni redan pratat om) att de dragit tillbaka massa Molo-lurvar pga att de var ngt fel på dem

Känns som om man kommer få vänta i evigheter innan de kommer ut i butik
  • Duntoffla
    Mamasnest skrev 2008-08-18 13:50:54 följande:
    Är det någon som har beställt från www.paradisvej.com tidigare? Jag la precis in en order och den verkar redan ha skickats. Går det verkligen så fort och hur fort tar det innan man  får sakerna?
    Jag har beställt därifrån och fick sakerna superfort.

Läser igenom tråden nu...märks det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10