Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-18 21:24:52 följande:
    Ns jeans raw red, den smala modellen Gillar inte riktigt de förra XL baggy, föör mycket tyg i benen liksom. Och lite midiapple i rosa i större storlekar På tal om overaller så köpte mannen en didriksons till Melker, jätte fin faktiskt, röd Vattentät & inte så tjock. Så blir det en Molo till Love.
    Men ska den räknas som smal? Nu blir jag förvirrad. Tyckte att den ser lika baggy ut som mina beiga. Du laddar massa midiapple nu alltså? Har du sett den nya rosa? Såg den idag men det var lite mesig tyckte jag...
  • Duntoffla

Skit FL! *morr*

Tjollabolla skrev 2008-08-18 21:32:41 följande:
    Det står iaf att den är smal och light är vidare. Vilka är det ju jämför med? Sand?
    Ja, jag jämförde nu och sand är ngt vidare men inte mycket. Nåväl...får testa dem på imorgon.
    lillronya skrev 2008-08-18 21:37:06 följande:
    Duntoffla: Nu finns bild i bt på nya skorna gott om plats både på bredden och på höjden. Jättelätta att ta på trots snörning.
    Såg dem nyss. Jättefina! Vilka är det?
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 21:56:25 följande:
    Hej på er Stämmer in i gnället över fl ... SÅ irriterande!Underbara kids i bt som vanligt!!Tofflan -- gosiga gosiga N i byrån, jag smälter vad söööööt han är Tjolla --- Sötnöten verkar ha haft en bra första dag på dagis! Kan lär trivas som fisken i vattnet ska du se, massa bus och lek med kompisar som oftast e roligare än gamla tråkiga föräldrarna (det är ungefär så jag översätter Oliwers reaktion )Butte --- fina sötfisarna i Molo och lindex! Vad har du för stl på byxorna till bia? Verkar vara sköna dagisbralls till hösten.jompa --- ang NS lurven så är väl det inte en windstopper som det var tänkt innan utan bara polyester foder med endast visst vindskydd men tycker du att den verkar vara bra vintät? kanske ska satsa på en sådan isf....?tjejtriss --- Grattis till T avsluten (och morgonens kommande avslut) DÄR blev det klirr i kassan Vad står på önskelistan nu då?!
     Tack sötis! Läget idag då?

Tjejtriss- Wow! Grattis till bra auktioner! Fasen vad gött!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 22:25:10 följande:
    Butte , Jen80 , Tjolla (oj vad reaktioner jag fick hihi )Ja jag vet, dumma jag som inte köpte dom innan. Men tyckte faktsgt de va lite girly till Oliwer men efter att sett alla era fina grabbar i BT har jag ändrat uppfattning Har ni andra oxå gått upp i stl som Butte??
    Ja, knasfia! O kommer blir superfin i dem. Jag har samma storlek som i andra byxor till N dvs 80. Tycker att de sitter bra.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 22:33:16 följande:
    ÅÅÅ jag är såå lurvsugen! Det måste komma lurvar nästa vecka, så är det bara. För sen börjar jag jobba och kan inte sitta här vid datan och vänta på lurvar
    Samma här. Hörde nu att de ska komma 35-36. Det är ju en till två veckor till
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 22:29:27 följande:
    Japp, jag har 92. Fast det köper jag på dom andra molo byxorna med... Men mudden på dom är superbra!NU har jag äntligen beställt NS Tog lite tid, men nu så bestämde jag mig iaf... Det blev raw light, så får vi se vad jag tycker om dom.
    Haha...skulle du inte vänta? De blir säkert toppen. Nu blir jag så osäker på mina. Vill ju ha baggy och inte smala
  • Duntoffla

God morgon!

Sol och lite blå himmel idag. Hoppas att det håller i sig

jojoa75 skrev 2008-08-19 08:56:53 följande:
    hej hej..inte mycket man är på Fl nuförtiden, man kastas ju ut direkt Shoppat lite inatt Suttit uppe för att jag ska jobba. Blev lite leggings till mig o Emma, jeans till mig, jeansklänning o en stickad brunrosa klänning till Emma från HM, lila o rosa velourjacka från lindex, molo orangerandiga muddbrallor i en strl större (tänk att jag glömde att de var snyggare på i en strl större ) fr poppilopp o så en matchande molo tröja med prickar från klkids.O så har jag putsat fönster (bara insidan) o målat en dörrkarm fyra ggr, så jag har inte BARA suttit o shoppat i natt
    Oj, vad du shoppat! Hurtigt att måla och putsa fönster.
    NovJenny skrev 2008-08-19 08:59:51 följande:
    Måste berätta en rolig grej. Förra veckan när sambon stod i duschen såg han att det växte en svamp?! i vårat badrum. En riktig svamp alltså. Lite roligt tyckte jag då..Så nu har de varit här och kollat på den och alla tyckte väl att det var lite roande, dock inte så jättehälsosamt så nu blir det till att riva ur allt kan jag tänka.God morgon förresten!
    Oj! Det måste sett roligt ut
    Saraia skrev 2008-08-19 09:10:07 följande:
    JACKRÅD TACK! Min älsta tjej 4,5år behöver ny vinterjacka - men vilken??? Pop röd el lila eller molo lila el regnbågsrandig??? el nån annan??
    JAg har tyvärr inte haft ngn av dem och kan råda hur de är. Utseendemässigt skulle jag också säga Molo lila.
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 09:13:35 följande:
    Godmorgon! Snart dagis dax igen här. Har fortfarande ångest, men Milo tyckte ju det var hur kul som helst där. Fast jag hade ändå hellre haft honom hemma... Alla andra Mammor som skolade in tyckte dte var sååå skönt, för deras barn var såååå vilda nu. Joo det är ju Milo med, men man får ju leka med dom liksom..
    Morrn morrn!

Vad bra att M verkar gilla dagis i alla fall. Det är klart man har separationsångest när man tillbringat så mycket tid tillsammans.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10