God morgon!
Sol och lite blå himmel idag. Hoppas att det håller i sig 
jojoa75 skrev 2008-08-19 08:56:53 följande:
hej hej..inte mycket man är på Fl nuförtiden, man kastas ju ut direkt Shoppat lite inatt Suttit uppe för att jag ska jobba. Blev lite leggings till mig o Emma, jeans till mig, jeansklänning o en stickad brunrosa klänning till Emma från HM, lila o rosa velourjacka från lindex, molo orangerandiga muddbrallor i en strl större (tänk att jag glömde att de var snyggare på i en strl större ) fr poppilopp o så en matchande molo tröja med prickar från klkids.O så har jag putsat fönster (bara insidan) o målat en dörrkarm fyra ggr, så jag har inte BARA suttit o shoppat i natt
Oj, vad du shoppat!

Hurtigt att måla och putsa fönster.
NovJenny skrev 2008-08-19 08:59:51 följande:
Måste berätta en rolig grej. Förra veckan när sambon stod i duschen såg han att det växte en svamp?! i vårat badrum. En riktig svamp alltså. Lite roligt tyckte jag då..Så nu har de varit här och kollat på den och alla tyckte väl att det var lite roande, dock inte så jättehälsosamt så nu blir det till att riva ur allt kan jag tänka.God morgon förresten!
Oj! Det måste sett roligt ut

Saraia skrev 2008-08-19 09:10:07 följande:
JACKRÅD TACK! Min älsta tjej 4,5år behöver ny vinterjacka - men vilken??? Pop röd el lila eller molo lila el regnbågsrandig??? el nån annan??
JAg har tyvärr inte haft ngn av dem och kan råda hur de är. Utseendemässigt skulle jag också säga Molo lila.
Tjollabolla skrev 2008-08-19 09:13:35 följande:
Godmorgon! Snart dagis dax igen här. Har fortfarande ångest, men Milo tyckte ju det var hur kul som helst där. Fast jag hade ändå hellre haft honom hemma... Alla andra Mammor som skolade in tyckte dte var sååå skönt, för deras barn var såååå vilda nu. Joo det är ju Milo med, men man får ju leka med dom liksom..
Morrn morrn!
Vad bra att M verkar gilla dagis i alla fall. Det är klart man har separationsångest när man tillbringat så mycket tid tillsammans.