• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer

Idag har det shoppats vagn och ett linne till mig
    Inget alls till barnen, eller jo vagnen är ju till M men inget i klädväg. Är nog ganska nöjd just nu, känns ganska bra faktiskt.
    Väntar ju hem en del nästa vecka så det blir ju lite påfyllning då.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-08 19:56:19 följande:
    taack  jag har blivit lite smått galen i småfolk

Liiiite

Fast jag tycker deras kvalitet är mycket bättre än tex Molo måste jag få säga(halshugg mig inte nu) men lite dyra för att bara köpa deras kläder.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:58:06 följande:
    Jag var som en säl när jag var liten men det har gått över. Småfolk är ju fint...Bikini skulle jag behöva. Och lite nya underkläder då Dollysarna är ett minne blott..
    Japp en Bee
    Duntoffla skrev 2008-06-08 19:59:41 följande:
    Apropå Småfolk-har de ingen lagersalg?
    Jag tror det men är inte säker.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:09:47 följande:
    Vet du när den brukar vara?
    Vi tog en Khaki färgad, enklast att matcha med dynan Skit smidig verkar den vara, hoppas nu vi blir nöjda.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:20:59 följande:
    så lite så!
    Ja khakin är lite mer så där grön/beige, inte så ljus som sanden.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:27:53 följande:
    Snyggt! vad är det för del ni väntar på?
    Ingen vad jag vet Fundersam
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:37:29 följande:
     Oj det låter långt! Men det är bra att vara lång ju

Du kanske ska kolla den där synen i alla fall
    Jo en del paket kommer nog nästa vecka

Men nu får det vara stopp för ett tag, måste spara lite till semestern.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-08 20:44:25 följande:
    OT- kan man se när någon annan medlem på FL varit inloggad senast genom att besöka dennes sida? Är så nyfiken på min kompis som ska föda när som helst... Vill inte hålla på att ringa och tjata
    Om du går på medlemmar och söker på namnet får du upp dem och kan se när de loggade in senast.
  • jompa
    havsvind skrev 2008-06-08 21:02:33 följande:
    Hej alla shoppingglada!Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.Lite kort om mig...Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet. Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph. Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?
    Välkommen, igen

Åhh kolik, inge kul alls, har varit där jag med. Hoppas du får tid nu och att lilltjejen nu ska vara nöjd och glad.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-06-08 21:04:41 följande:
    Ja just ja, måste stolt berätta att bebben hade sin första heltorra dag idag Inte en droppe kiss varken på golv eller i blöjan. Tom nattblöjan var torr så hon kisade direkt på morgonen *stolt* iofs så ligger vi långt bakom storasyster när jag tänker tillbaka på hennes potträning men för att vara bebben är det mkt bra.
    Oj hon är tidig ändå tycker jag. Vi kämpar med sonen som är snart tre, men ni vet killar är ju sååååå sega
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10