• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-09 08:54:55 följande:
    Fullt i din låda med Jag har haft lite panik hela helgen för att sambon fortfarande inte bytt vår brevlåda till lägehten mot den i huset. Den här i huset var pytteliten, gick knappt i reklam i den bara. Jag tänkte bara på alla paket jag väntar hem Så igårkväll fick han minsann fixa det, vill inte vara utan vår stora fina brevlåda
    Sa du varför han skulle byta den oxå, eller mörka du?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-09 09:34:33 följande:
    Nej, nu ska jag packa in oss i bilen och åka och träna lite.cu
    Träna för mig med
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-09 09:38:27 följande:
    GodmorgonÄnnu en dag med sovmorgon, mamma gillar Försöker få iordning på huset just nu, har ju inte blivit så mycket gjort inne den senaste tiden.
    Skön sovmorgon.
    Har ni lite sämre väder idag?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-09 10:11:48 följande:
    åhhhh, vad fin stugan var!!!! vill haaaaaaaaaaaaaaa!!! Vi la ett bud
    Vad kul hoppas nu att ni får den, var de fler som tittade eller är det fler visningar kanske
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-09 11:12:24 följande:
    Nu finns bild i BT på skrutt i t-shirten, köpte 86/92 denna gången, blir nog inga fler 74/80 här.
    Men så fin han var i den, så snygg.
    Han har samma storlek som min son, snart tre år gammal
  • jompa
    tejp skrev 2008-06-09 11:18:27 följande:
    Hej!Jag beställde från linas fönster förra veckan och visste inte riktigt vad pluskonto var för slags konto. Iaf så hade överföringen avvisats idag så jag måste ha fyllt i fel. Är det nån annan här som har swedbank och vet ifall det är plusgirokonto, personkonto eller bankkonto man ska välja?
    Jag tog det som vanlig överföring, inget annat fungerade.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-09 11:19:30 följande:
    Den är jätte fin, som Småfolk alltid är Gillar färgerna, får väl se hur många som tar honom som en flicka nu.He he, fast egentligen räcker det nog med 74/80, men det skiljde ju inte jätte mycket i storlekarna.Tack för shortsen förresten, dom kom idag 
    Kom de inte förrän idag, trodde du redan fått dem.
  • jompa

Posten idag gav ett par skor till M och en ny bas till vagnen Båda på avi dock så de får hämtas efter min femtielfte intervju i eftermiddag.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10