Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lägger in bild här för er som är intresserade , sorry OT men min tatuering jag gjorde idag och jag är mer än nöjd!! Bra eller dåligt haha det lär bli fler....

• CamillaJ
    Tack alla... ja som sagt gillar den också välldigt mycket! Mitt finaste ben numera hahaha.. näe men skönt *Phuuu* va lite nervös där ett tag !!

Terezita- Ja jag tycker att det kändes det måste jag ju säga men inte så att jag höll på att svimma men ja det kändes Men då kan jag säga att jag tänkte aldrig mer men nu vet jag inte blir nog nån mer.. fast ja inte ännu!!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 21:57:42 följande:
    Skitsnygg! vart gjorde du den och vad fick du betala? Jag har ju en svart lilja på ryggen och jag har länge funderat på att skriva Maia på ett av bladen eller kanske göra en ny tatuering på benet. Funderade på ett stjärnfall med 3-4 stjärnor där det står Maia i den största stjärnan och så kan man ju fylla på sen...
    Har en tatuering på svanken som jag gjorde hos Tattoo Berne så jag ville att han skulle göra denna med, måste ju ha samma konstnär Men iaf i Kalmar. Ja min pappa känner honom så jag fick bra-pris på 900kr!
  • CamillaJ
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 22:11:34 följande:
    hmmm...efter nästa omgång på T ska jag allt unna mig en tatuering Men det blir nog i Karlshamn...vill nog också ha samma konstnär som gjorde den andra Han råkar ju vara en av de bästa i Europa också så jag litar mest på honom...men svindyr är han, jag gav 1500 för min på ryggen! Och den är inte särskilt stor...tog bara 20min. Snacka om bra timpenning han tjänar!!
    Ja okey då. Ja du dom tjänar nog rätt bra
    Min tatuering på benet tog typ 20-25 minuter... han är snabb som attan nogrann och duktig! Så men ja vi få se om de blir fler.
  • CamillaJ

Host host host, usch denna förkylning när ska den vara över? Den är låååång Idag kom Isak`s nya converse skor hem i lådan.. som han fick av mormor så fina så!! Vill bara ha ett par snygga jeans nu eller två men lyckas aldrig hitta !!

Idag har vi haft kalas för vår kille som blir 3 år idag Åh åren har bara rusat iväg.. oj då va det går snabbt! Min stora pojke...

Va fina alla fina barn är i bildis och kläderna.
    Jag höll massor av kläder i handen idag men kännde inte alls för att shoppa...
    men ska in igen för Isak måste ha lite nytt men man vill ju vänta till höstkläderna kommer in!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-06-30 23:51:50 följande:
    jag tycker faktiskt hm har en del fina jeans. ska det vara raka eller baggy?
    ja jag kikade ju där men hittade inga! Men jag vill ha mest baggy... passa bäst till dom skorna han har!
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-01 00:00:25 följande:
    här är en bättre bild på dom.
    Åh så söta dom är dina kids!! Ja de var dom men de är inga fickor bak eller?
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-01 00:06:09 följande:
    tack nä det har dom inte...
    Okey men dom är nyinkommna eller??
  • CamillaJ
    belladona skrev 2008-07-01 00:25:55 följande:
    grattis på 3 års dagen
     Tack (Från en sovande Isak )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10