Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-06-10 15:28:57 följande:
    tack!har lagt upp en bild i bildgalleriet för att fresta dig lite ..ursäkta suddigheten (svårt att ta bild på sig själv) ..och BLUNDA för höger med kläder i bakgrunden! ...sak ut på T när jag orkar...Har tyvärr inte plus...om ngn vill så får ni gärna lägga ut bild på sonen i grävmaskintröjan i BT..det lilla som syns...han är ju aldrig stilla...
    *blundar för högen*

Fixat!!
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-10 15:43:43 följande:
    Ingen aning, just nu är jag mest nyfiken på om det är lönt att lägga ut långärmat..
    Vet inte, velar själv på om man vågar lägga ut ett gäng till.... Men det finns ju knasbollar som oss som köper nu till hösten så kanske

Nu är d lite annat folk här så frågar igen, brukar man få mail fr LPL när d skickat varorna? Minns inte, va så längesen jag best. sist
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-10 15:38:14 följande:
    OBS OBS ny pressbild.
    Vilken härlig bild!! Såg den stort format i andra tråden
  • Fantastiska Skatt
    jacao skrev 2008-06-10 15:53:11 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 15:48:31 följande: Jag fick inget mail vad jag kan komma ihåg iaf.
    ok Tack!
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 15:53:40 följande:
    Menar just fläckar som inte går bort. Poetry t-shirten fick fläckar efter första användningen och de går inte bort. Enda som finns kvar att testa är tvättnötter. Jättetråkigt! Antar att det blir värre på dagis. Man får helt enkelt tänka att det iaf är snyggare med fläckiga danskar än fläckiga "dagiskläder". Men går det att sälja vidare kläder som har en fläck?
    Jag har sålt m flera mindre fläckar för halva inköps priset Och ett par Molo byxor m fläckar fick jag 150:- för om jag minns rätt *heeelt galet* Nypris 179:-
  • Fantastiska Skatt
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 16:01:26 följande:
    Skummade bakåt lite, men orkade inte läsa allt.Är vi de enda som inte har speciella dagiskläder? Jag tycker kläderna kan få fläckar/gå sönder lika mycket här hemma som på dagis, så här används allt som är praktiskt även på dagis!
    Inte vi heller , har inställningen att inte köpa dyrare kläder än att jag klarar av att de blir förstörda
    Sedan finns det danska plagg jag inte vill att han ska ha där som man är mer rädd om men under den kategorin faller även plaggg från HM .
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 16:21:49 följande:
    Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna.... Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu? Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor
    Gick d bra på intervjun?

Tror snarare det är posten det hänger på. Väntar oxå paket som inte kommit och igår fick jag ett som varit på villovägar en vecka

Jag är helt chockad över sambons reaktion!! "Heeej älskling har du sån fin tröja på dig!!!"
    Så nu har de varit ute och kickat boll och just nu sitter de på stranden och fikar - Skatten iklädd lila apor
    Lourdes skrev 2008-06-10 16:25:43 följande:
    Precis!!
    Däremot om jag tvekat på om jag ska köpa el ej hurvida det kommer att användas osv har det ibland slått över på att "jaja, men han kan ju iaf ha d på dagis om inte annat"
  • Fantastiska Skatt

Sööööta (något dreggliga ) Noel i BT!! Gosego

• Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 17:42:34 följande:
    Äsch min lokala affär hade inte småfolks bilsuit i 56. Undrar vart jag ska beställa för att hinna få den innan fredag...? LPL? Eleraff?
    För snabbast lev. tänkte du på? Hade best hos eleraff, best. från båda samma dag och eleraff kom idag men inte LPL.
    Skriv ett medd. för säkerhets skull att det är lite bråttom  
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 17:37:28 följande:
    Ja jag tror det. I söndags? Jag fick iaf mail att det skulle skickas igår och jag ändrade till min nya adress. Alltså idag har Milo bil bodyn på sig från Molo. Jag tycker han ser så bebis aktig ut i body nu! Ser dumt ut! Har ni body på era 15-16 månaders? Jag menar han är snart 1½ år, det är kanske dax att göra sig av med dom... Dom enda som används är Molos och det bara för att jag "ska". Kanske dax att lägga ut dom på T. Tror ni det är lönt nu? Det är alltså kortärmade från våren...
    Ja det kan bli lite bebis aktigt. Skatten har ngr kvar som används men mest har jag köpt tröjor det senaste. Fördelen m bodies e ju att det inte glipar, kommer inget sand innanför osv sen e det lite sött ändå
    Jag får nog köra en del bodies ett tag till - mitt bustroll tar av sig blöjan så fort han har tröja på sig (om han inte har byxblöja vill säga, det har han inte fått till en men försöker allt)

Middag! CU
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 19:40:06 följande:
    Ja jättekonstigt!!!Åh... Nu har jag samlat ihop massa Molo bodys o byxor. Det skär i mitt hjärta att sälja det, men det används ju inte!! Sambon bara garvar åt mig när jag sitter med nästan tårar i ögonen
    Hahaha sambon tycker oxå jag e jätteknäpp när det varit vissa man knappt kunnat sälja tillslut sa han "Men va katten, du får väl spara, rama in och sätta upp på väggen då" sen stampa han därifrån
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10