Tjollabolla skrev 2008-06-10 16:21:49 följande:
Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna.... Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu? Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor
Gick d bra på intervjun?
Tror snarare det är posten det hänger på. Väntar oxå paket som inte kommit och igår fick jag ett som varit på villovägar en vecka
Jag är helt chockad över sambons reaktion!! "Heeej älskling har du sån fin tröja på dig!!!"
Så nu har de varit ute och kickat boll och just nu sitter de på stranden och fikar - Skatten iklädd lila apor

Lourdes skrev 2008-06-10 16:25:43 följande:
Precis!!
Däremot om jag tvekat på om jag ska köpa el ej hurvida det kommer att användas osv har det ibland slått över på att "jaja, men han kan ju iaf ha d på dagis om inte annat"