Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Helle: Supersöt Gustav i bt!

• Mosen08

Lägger in en ot bild på Moa, hon verkligen älskar att sitta åt detta hållet (har precis börjat ha henne så) en halv pappa kom visst med också

• Mosen08
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-16 22:02:46 följande:
    Äntligen kommer jag in på FL!! Det har inte varit det enklaste ikväll... En fråga ang. Nova StarJag ska köpa en Nova Star-mössa till William men jag velar mellan storlek S och M. William är ju 5 månader nu (vill ju också att han ska kunna ha mössan även i vår) och har ganska stort huvud.Någon som vet hur storlekarna på Nova Star-mössorna är? Vilken storlek skulle ni ha köpt?
    S räcker garanterat, min son på 2år har mössan i m och den sitter bra
  • Mosen08
    Duntoffla skrev 2008-08-18 18:10:49 följande:
    De är rätt normala i storlekarna. En del print är lite smalare och en del ngt större. Men generellt normala Lillronya- Fina barn i Småfolk, Katvig och fina Moln! Loveliva- Fina Hilda och Love i Molo och Katvig. Vad snäll Love är som matar Hilda Smilla- Duktiga Svea som knatar i Schampoodle och Molo!Tjolla- Milo ser ut att trivas bra på dagis! Camilla- Fina Albin och Isak i NS, IdaT och Katvig! Och massa fin shopping. Stod och fingrade på de gråa NS-byxorna idag. Så sköna kändes de!Incommunicado- Vad duktig D är som sitter så ordentligt på stol så där.  Fin i Molo och Katvig.Humla- Hon ser så go ut din Moa!Hilti- Superfina "rymdgubbar" Jompa- fin shopping
    Tack  
    Söt Noel i bt, är han upptagen?? Flört
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-08-19 12:48:29 följande:
    Sitter med Ava ppå ena armen så jag har lite svårt att skriva. Ska iväg till svärföräldrarna på fika, men lade in några bilder i bt först. Återkommer till kvällen. Sambon ska iväg och jaga ikväll och spela fotboll imorgon kväll så det blir två ensamma kvällar... nej, fyra, för på torsd-fred är han iväg och jobbar ... mycket FL blir det
    Supersöta Ava i bt, så himla fin i den gröna tunikan och fina killar också givetvis Flört
    Dom orange vantfleecarna på eleraff, va det jackor eller overaller du såg?
  • Mosen08
    ängeln83 skrev 2008-08-19 12:48:05 följande:
    Ååååååh, den var ju super fin, äntligen kommer det lite fina Småfolk tröjor, har varit ganska besviken på det som kommit.
    Ja visst va den fin jag har köpt en blå med helikoptrar hittills men jag vet inte om jag gillade den irl faktiskt, den kändes inte lika mjuk och skön i tyget som tex den med hundar och stjärnor..
  • Mosen08
    belladona skrev 2008-08-19 12:53:33 följande:
    hej i tråden  har haft svårt att ta mig in på FL i flera dagar  hann dock  läsa att molo lurvar skulle eldas upp  nån som vill berätta om läget med lurvarna ? Om jag försöker läsa tilbaxa så slängs jag säkert ut ,missar ju allt spännande   Istället för att kräva ersättning för förlorad + tid så få vi i  tråden begära ersättning för missade lurvar   
    Eleraff har fått in dom orange fleecarna med rosa vantar
  • Mosen08
    belladona skrev 2008-08-19 12:58:05 följande:
    jag kikade in där just  men såg inte dem
    jompa skrev 2008-08-19 12:59:28 följande:
    Men inte på webben väl?
    Näe inte på webben ännu, fast nu skrev jen80 att hon hade sett overaller, men dom kanske har jackorna också, kan ju ringa och kolla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10