Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Förresten! Vi var på ikea idag med svärmor idag.
    Jag smet och tittade på garderober för våra två små delar ju på en liten garderob. Behöver jag säga att det är trångt?

Hittade en jättebra som där var mycket plats i för ett bra pris, men behöver vänta med att köpa den tills jag har bättre råd.
    Då kläcker hon ur sej att hon köper den till mej! Hon är ju för go! Ska köra och köpa den när vi inte har blien full med barn som vi hade idag. GLAD!

• lillronya
    mortillsju skrev 2008-08-17 22:25:31 följande:
    Usch ja....det är ju såååå mycket. Och sen måste de prova med ju....under protester I alla fall har lillan knappt en byxa att ta på sig, en långärmad tröja. Ja inte mycket alltså.... Fasen vad de växer över sommaren *borde shoppa på*
    Ja mina stora tjejer har dragit iväg på längden. Alla tröjor är för korta i ärmarna...
  • lillronya

mortillsju: Du hade beställt från kavat, väl? Är de ok ifall skorna inte passar och så?
    Hittar inget kul att sätta på herr klumpfot utom på deras sida....

• lillronya
    isold2003 skrev 2008-08-17 22:32:17 följande:
    Åh vilken toppensvärmor! Massor med plats för fina kläder nu då
    Ja hon är toppen!!
    Snart har vi en stor garderob att fylla, ja!

Hon är så snäll på alla sätt.
    Tex åker hon gärna iväg med barnen, ett i taget, och shoppar.  De får själva välja inom rimliga gränser. Det är verkligen guld värt när man har fem ungar! (Annars med, för den delen. )
  • lillronya

mortillsju: Jag har redan provat fulskor i butiken och har koll på storleken. Men så få man ju hoppas att modellen är ok med.

Duntoffla skrev 2008-08-17 22:36:25 följande:
    Ja, hur är det att skicka tillbaka? Jag skulle verkligen behöva ha till min klumpis här hemma men vågar knappt beställa på nätet. Lillronya- har du fler utom de där sandalerna till E? från Kavat alltså?
    Ska kolla upp vad garderoben hette.

Ja Emilio har haft basketkängor ifrån kavat också, men de är för små nu.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:36:25 följande:
    Ja, hur är det att skicka tillbaka? Jag skulle verkligen behöva ha till min klumpis här hemma men vågar knappt beställa på nätet. Lillronya- har du fler utom de där sandalerna till E? från Kavat alltså?
    Kullen heter garderoben.
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-17 22:53:43 följande:
    Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Som ekonomiassistent.. Jag är NERVÖS!! Känns som min hjärna har varit på semester i 3 år..
    Lycka till!
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-17 23:03:22 följande:
    Tack! JAg ska nog palla mig mot sängen jag med fast om en liten stund tror jag. Vill vara jättetrött när jag lägger mig... Känns helt sjukt att jag ska iväg och jobba imorgon efter att ha lunkat hemma i 3 år...
    Vet hur det känns! Är ju min tur om två veckor...
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-17 23:10:32 följande:
    Men det ska bli skönt med pengarna iaf.. Men så jobbigt att vara utan barnen, och FL och shopping på dagarna..
    Ja jag längtar också etfer min lön!
    Shoppa och fl:a får vi gör när vi är lediga.
    Det är saknaden av barnen som blir jobbig...
  • lillronya
    Preggi skrev 2008-08-17 23:12:42 följande:
    Nä, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så jag inte är jättetrött imorgon.. Godnatt allihop shoppa väl tjejer
    Godnatt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10