ängeln83 skrev 2008-08-18 11:16:01 följande:
Såhär ser den ut efter 1 tvätt,
Vad trist!
Jen80 skrev 2008-08-18 11:16:12 följande:
Ja, nu går jag här hemma och kikar hmmm... Skulle lägga ut NS-jeans, men de var lite skitiga såg jag så nu måste jag tvätta dem först. Trist! Vill ha ut ikväll hehe... Så ska Liam få nya NS . Ilons gamla får nog kanske Ava ha. de har jag ändå klippt sönder i midjan... Om nu Ava nånsin kommer få ha jeans - jo, vill ju ha en liten tuff tjej också under klänninghögen .Åh, när ska du börja jobba? Fy, fasar för när det börjar bli dags för det. Har varit hemma i över tre år nu och ska vara hemma i 1,5 år till iaf. Sen vet jag inte vad jag ska göra, men sambon och jag vill väl heslt att jag bara ska jobba 50% eller lite mer. Vilket annorlunda liv det kommer bli jämfört med att vara hemma med barnen...
Jag har kommit på det ultimata. Klänning och jeans!

Jättefint och praktiskt.
Fast inte lika fint som med liggings....
Jag ska börja jobba 1 september.
Jag har ju också varit hemma i öer tre år, bortsett från några månader mellan barnen då jag jobbade lite.
Jag jobba 75% och min man 100. Men vi jobbar båda inom handikappomsorgen och kan fixa och trixa så vi lämnar inte barnen. När det krockar för oss tar en av oss ledigt eller så ställer de äldsta barnen upp och passar de små.
Helt underbart att inte behöva lämna bort de!!
Har hållt på att pussla så här i många år och nu ska vi ju tom få belöning för det. 3000 i månaden i vårdnadsbidrag!