Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-19 22:49:01 följande:
    Hehe, ska försöka tänka på det jag skrev imorgon bitti kl.5 när Liam står uppe vid sitt rum och skriker "MAMMAAAA" och jag får rusa så att inte Ava hinner vakna. Och Liam skriker "Har Bolibompa börjat???" "NÄ, det är mitt i natten Liam. Sov nu!". "Jo, jag vill titta på Bolibompaaa". "SOV!!!" och så fortsätter det tills jag tröttnar och gå ner med honom. Hmmm...
    *ASG* Ja, tänk på det då
  • Duntoffla
    Helle- Jättefin Hugin-dräkt på Gustav! Kanske ska spana lite Hugin igen...

Novjenny- Söt dotter och pappa!

Preggi- Härligt kort på P! Är det där de nya tapeterna? Skitsnygga!
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 22:48:28 följande:
    Haha, ja det är nog jag med. Tror inte man förlorar så mkt på det heller... Näe, nu måste jag sova om Milo ska vara vaken inatt med. *phuuu*Natti!
    Go natt!
  • Duntoffla

Puh, nu är alla Tradera-paket packade och förberedda. Urk vad tråkigt det är...

Butte- vilken underbar bild på en söt liten rulta!

Alex- jag har 86 i Noels NS-byxor. Det beror lite på hur baggy man vill ha dem. 80 funkar definitivt för honom också.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-20 00:25:43 följande:
    hmm när skulle inte tro det hon har ju helt galna auktioner ute. alla kläder ser helt mega slitna ut
    Ja, jag har sett dem förr. Antingen är kameran superdålig och visar helt knasiga bilder eller så är de verkligen så där slitna.
  • Duntoffla

God morgon!

Mitt livs lycka skrev 2008-08-20 07:14:04 följande:
    Duntoffla: Jag budade på några av dina kläder på T igår, tyvärr så vann jag inga men det fick ju upp priset på dina kläder om inte annat...
    Haha tack!
    jompa skrev 2008-08-20 07:42:33 följande:
    God morgonIdag blir det shopping Fast till mig denna gången. Dax att handla inför jobbstarten.
    Åh vad kul att få lite egna kläder! Är det speciell dress code på nya jobbet?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 10:03:29 följande:
    Ah, funderar faktiskt på att göra det, är lite sugen på svart nu till hösten/vintern.O isf blir det den svarta med stars.
    Ja, till höst/vinter känns lite "murriga" färger bra. Jag har bytt till min bruna nu och sålt det oranga. Däremot skulle jag kunna tänka mig att köpa denim toppklädsel.
    ängeln83 skrev 2008-08-20 10:05:06 följande:
    Åh herregud vad jag har garvat nu, sambon köpte Mora Träsk filmerna till Liam igår, han äääälskar dom, står framför tv:n och försöker göra som dom gör.Men HERREGUD va fula dom är.
    Haha...sötnos! (eller var det sambon som gjorde grimaserna )
    Incommunicado skrev 2008-08-20 10:04:02 följande:
    Duntoffla, NS o cirkus var fint ihop!!!Weronika - såg att du också komb blå/röd nya Katvigtröjan med NSjeans, det är sååå läckert, eller hur? Kalaströja! *nöjd med köp*
    Tack! Ja, enda knaset med NS-byxorna är att jag tycker att de sitter bättre med hela mudden uppe dvs inte nervikt som på bilden och då är det snyggast med en tröja över. Vilka I-landsproblem man har!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10