Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-20 16:58:43 följande:
    Oj det blev två byxor, en kjol, tre toppar och en skjorta. Ska iväg imorgon igen och kolla småsaker som strumpor och sånt, orkade inte det idag.
    Härligt! Kul med lite saker till sig själv för omväxlings skull
  • Duntoffla
    LA Woman skrev 2008-08-20 19:35:45 följande:
    Hej tjejer!Ett tag sen jag kollade in här nu. Jag har bombat BT lite Har hittat ett nytt sätt att finansiera mina klädinköp Jag har sålt lite av mina hemsydda kläder till en web-butik Riktigt nice!!! Bland höstkläderna finns många härliga plagg och jag könner på mig att jag kommer att bli lite fattig som vanligt.... Tror bestämt att jag gått och blivit lite Molofrälst  Sååå mycket fint i deras höstkollektion!!!!
    Hej tjejen!

Vad massa fint du har köpt! Och vad söta tjejerna är i BT!
    Skitkul att du får sälja dina saker i web-butik. Du får gärna inboxa mig namnet på butiken sen
    NovJenny skrev 2008-08-20 19:40:12 följande:
    Vad har ni för tröjor till Era röd-lila-orange molobyor? Till Noah tänkte jag för byxorna har jag beställt.
    Enfärgad lila, röd, vit eller svart funkar till om man inte har tröjan i samma.

IdaT´s kottar ska också funka till.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-20 20:17:09 följande:
    Nån här i tråden måste vara glad över priset på den här O jag som bara fick 300 kr för min.www.tradera.com/HELT_NY_Molo_lurvfleece_jacka...(inte min)
    Ja, det var inte dåligt
    ängeln83 skrev 2008-08-20 20:07:20 följande:
    GodkvällNu har vi varit iväg och firat min pappa som fyller år idag, han blev jätte glad över förstoringen på han och Liam Inget nytt?
    Nope. inte vad jag sett. Vill att det ska komma stars på fraktfritt nu
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-20 20:58:04 följande:
    Godkväll! Shoppas det nåt här idag? Jag känner mig galet shoppingsugen! Har det kommit in mer molo nånstans?
    Go kväll! Matador har fått in lite mer molobodys i alla fall. OCh vanlig fleece med vantfickorna.
    Tjejtriss skrev 2008-08-20 21:01:22 följande:
    Idag kom min finfina umbrella-tröja med randiga ärmar från England förresten! Beställde i helgen så det gick ju fort Den är precis så fin som jag tänkt mig!
    Åh vad kul! Hoppas att få se en bild så småningom.
  • Duntoffla
    Nimbuz skrev 2008-08-20 21:10:44 följande:
    Måste bara fråga er som är "proffs" på det här med danska barnkläder Vart finns Cirkus bodyn från MOLO att beställa från nätet i strl 86???På matador var den slut och jag känner inte för att gå i genom ALLA webbshoppar Nån som vet?
    Lilla Max har den i 86
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-20 21:13:01 följande:
    Hej! Det går väl sådär. Jag har lite svårt att koncentrera mig ibland. Kommer på mig själv att jag inte lyssnar och sitter och tänker på barnen, mololurv och annat kul ibland.. Tack detsamma! Vad fin Milo är i NS jeasen. Vilken strl tog du? Duntoffla, såg just att Matador hade fått in skidflikocrna med prickig ärm. Älskar den och funderar på om M ska få en hon med... Men jag vill helst att hon ska ha älgarna med prickig ärm. Allt bra med er?
     Allt är bra med oss. Jag är lite trött idag bara. Känner mig slut som människa. Imorgon blir det träning och sen personalfest.

Klart att M ska få den. Hon kan väl få älgarna också
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-08-20 21:22:18 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx ägare till "mina" första NS jeans
    Grattis! Du kommer nog att gilla dem
    Preggi skrev 2008-08-20 21:24:33 följande:
    Ok, nu blev det knas med citatet...
    Synd att vi inte träffas så ofta annars hade jag skickat med dig shoppinglista till Matador
    Angelinah skrev 2008-08-20 21:24:36 följande:
    go kväll nattade barn o bortrest gubbe= hopping läge bigtime va undrans om man ska slå till på nån suit kanske
    Go kväll!

Vad är du sugen på för suit?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-20 21:38:05 följande:
    Duntoffla, vad är du ute efter? Du kan ju alltid komma förbi här och hämta. Eller så ses vi på gymmet? Jag är helt otroligt shoppingsugen!! Undrar om jag kan hålla mig tills imrogon?
    Jag vill ha den turkosa och den grå bodyn med stjärnor. Men KÖÖÖÖP skidflickorna då!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10