Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Loveliva- Hilda passar ju i allt men den gråblå kommer hon vara helt bedårande i! Ta den!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-21 09:54:52 följande:
    Tror faktiskt att det är så.Jag beställde en hel del därifrån förr, men absolut inte längre.Ska till 1klass idag, hoppas dom har plockat fram Molo "nyheterna" denna gången, sist var det bara en massa gamalt Molo på rea.
     Så tråkigt för de är trevliga och snabba med leverans men 69 spänn är ju galet ju.
    Just ja, du bor ju nära dem va?  Kul med lite nyheter!
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2008-08-21 10:14:57 följande:
    Jag har också slutat handla från dem. Mailade och ifrågasatte exp avg på 69:- och fick till svar att det i den avgiften ingick kostnader för emballage och frakt och hantering och att vissa saker de säljer är stora och tunga och kräver omfattande emballage och är dyra i frakt.Så för dem var det naturligt att börja ta en fast avgift på 69:- för alla ordrar för då blev det ju rättvist!!??Jag mailade tillbaka att de fick behålla sina kläder med den kostnaden, och att byxan som jag ville beställa skulle bli 38% dyrare att köpa från dem än t ex poppilopp.De svarade då att många hört av sig och för att tillmötesgå oss hade de beslutat attt sänka alla priser på kläderna i webshoppen med 10%...men jag anser fortfarande att exp.avgiften är för dyr och att den är mer orättvis än rättvis så mig har de tappat som kund...
    Ja, det är synd. Visst, ska man köpa mycket och något större kanske det blir lönt men ett par plagg känns det inte värt det. Hade tänkt köpa en resesäng därifrån men nu var den höjd 100 kr så då skiter jag i det.

Nu nä ska jag sluta surra och sätta fart. Ska styrketräna och sola så jag ser lite pigg ut ikväll på festen. Noel ska vara hemma hos mormor och morfar.

CU later
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Tillbaka efter träning, solning, hämtat Noels pass samt lunchat hos mamma och pappa. Lite assesoarer hann jag köpa till kvällen också. Puh! Snart ska det börja pymmas till kvällen

Angelinah- var du möjligen i Forum idag? Tyckte jag såg dig och Buggan (och Ida antar jag) på väg åt det hållet vid 11-11.30 idag. Skulle till polisen och hämta pass

• Duntoffla

God morgon!

Jag fick lite sovmorgon efte gårdagens personalfest. Tack för det Noel!

Vad har hänt här? Några nyheter?

nikki2006 skrev 2008-08-22 10:04:09 följande:
    God morgonHar läst ikapp lite nu.Måste berätta att som mamma är jag jätte stolt nu. Min dotter på 8 månader reste sig i spjälsängen för en timme sen och stod upp. Blev helt paff. hon kryper ju redan och har alltid varit lite tidig men detta var ju supercoolt. Nu börjar hon kanske gå snart......Sen blir det inte en lugn stund hi hi
    Duktiga tjejen! Visst blir man stolt!
    Smultronhjärta skrev 2008-08-22 10:03:40 följande:
    Har ni sett att bilder från bildtråden "lånas" på Tradera? Även de vattenmärkta Jag hoppas att de frågat om lov innan-jag gillar inte när man tar mina bilder utan att fråga om lov!Hittade denna bilden:www.tradera.com/RETRO_velourbyxor-auktion-708...
    Nej fy! Hatar bildtjuvar! Har själv råkat ut för det ett par gånger. Då hade de suddat ut mitt namn. Ska genast säga till A att ngn snott hennes bild så får hon anmäla.

Kan folk inte fota själva så ska de heller inte ha auktioner på T!! *ARG*
  • Duntoffla
    Mosen08 skrev 2008-08-22 10:18:15 följande:
    Jag anmälde den auktionen nu... men det är ju inte alltid tradera tar tag i saker o ting
    Tyvärr hände det inte något alls när jag anmälde trots att det inte var några oklarheter alls Men man kan ju alltid försöka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10