Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Andaloal skrev 2008-08-22 11:51:58 följande:
    MEEEEN nu blir det svårt. Kacka. Hoppas hon där jag köper av bara tar in 2 färger så jag lätt kan välja.Haha
    Haha...eller hur?

Här lutar det åt en brun med blå kant. Annars mörkgrå (fast en sån har vi redan med gul kant)
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 11:53:13 följande:
    Jag la undan grön m svart band strl 110 o grå i strl 140. Dock inte säker på den sista.. Mina killar brukar ej passa i grått, för ljusa... Fast vi kommer just från frisören så deras grön/röda/svarta hår piggar nog upp!!! Kan någon expert hjälpa mig med vilka fler "killfärger" (om ni ursäktar uttrycket) det skulle komma? Blå köpte jag förra året, hade eg velat ha brun..Trodde jag skulle ha två paket idag, men inget kom - man blir lite besviken.. Kul på måndag istället!Suck... Jag brukar aldrig säga till mina killar att de får vara rädda om sina kläder (då är det jag som köper för dyra) men... Andra gångern med Katvigs velourbyxor på (igår) tar sambon med honom till stans värsta lekpark i ett par timmar. Behöver jag säga mer om knäna? Pappa kan väl tänka liiiite... Ursäkta långt inlägg!
    Köp brun med blåa band 
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-22 12:01:27 följande:
    Amen Butte har flera hemma åxå ju och 2 barn, du kan tänka dig va lurvar öh Ida har bara 2 hemma *stackars barn*  Måste köpa en röd åxå tror jag

Ja men gud! Så kan du ju inte ha det. Köp röd och turkos också. *stackars barn*

Buttelina skrev 2008-08-22 12:04:36 följande:
    haha jo DU men jag tänker som så här: har man många så håller dom  sig i superfint skick och då får man nästan nypris för dom på tradera nästa år... så då har man ju använt många nästan gratis bra va?
    Ehh... som jag sagt förut-du borde bli säljare!!
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2008-08-22 12:06:38 följande:
    ABSOLUT!!! Precis vad jag vill ha till stora killen, trodde inte det fanns!!
    Det finns i overall och jag tror att den kommer i jacka också. (Overallen är skitfin)

En sån ska Noel få (jacka alltså- overall kommer han inte passa i)
  • Duntoffla

ljusgrå/rosa kant    ---------------------isabel jacka Ska hon ha
    *mörkt mörkt grå/cerise kant---------------isabel jacka?
    *mörkt lila/röd kant
    *röd/lila kant------------------------------isabel jacka?
    *ljust rosa/ljust grön kant------------------isabel jacka?
    *brun/blå kant
    *blå/röd kant------------------------lillebror overall el jacka?
    *turkos/knallgul kant---------------------lillebror overall el jacka?
    *ljusgrå/mörkgrå kant
    *grön/brun kant
    *mörkgrå/ljusblå kant------------------------lillebror overall el jacka?

Jag tycker att den mörkgrå med cerise kant är skitasnygg till Isabel men om hon ska få en ljusgrå tycker jag att du ska ta en annan färgkombo.  Röd med lila kant tror jag hon skulle passa i eller lila med röd kant.

Till Bia skulle jag ta turkos jacka och en mörkgrå overall

• Duntoffla

Har du redan beställt den ljusgrå med rosa kantband till Isabel? Byt annars till den mörka med cerise band.  Hon passar så bra i starka färger.

Den blå finns inte i Molos katalog va? Har inte sett den...

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 12:14:56 följande:
    mm turkos är ett måste.. ville först ha overallen i den turkosa men sen började jag fundera över jacka tillsammans med de turkosa stjärnbyxorna *mums*
    Det är ju skitsnyggt. Ta jackan i den färgen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10