Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-22 12:27:08 följande:
    Han överkonsumerar typ inget ju... Han e som Bella sa när hon va liten " Tomas.. han är söt men snål"  
    *ASG* Fy fasen vad roligt! Underbar kommentar!!!
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-22 12:21:55 följande:
    Åhhhh snart är jag med lurv!!!!!!!!!!!Åker nu!!!Kommer snart med läskande lurvbilder brb
     Suktis! Jag vill också ha en fin lurv!
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-08-22 12:21:30 följande:
    Oiiii! Så söt min Saga blev i den åskblå fleecen. Jag köpte den trots jag bestämmt mig för att vänta! Ljuvlig juh! Är det fleece/lurvprat här inne??
     Supersnygg! Får vi se bild på Saga sen?
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-08-22 12:34:18 följande:
    Jag ska försöka Hon är arg på kameran just nu så det kan bli lurigt!!
    Stackars barn som måste modella hela tiden

Nä, nu är det lunchdags här.
  • Duntoffla
    Humla- ååååhhh vilken goding i BT! Superfint!

incommunicado- Fina inköp! Vilken storlek tog du i bodyn? Har du lust (vid tillfälle) att mäta den mot en annan Molo-body i samma storlek eller storleken mindre?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:19:55 följande:
    jag provade s på lillerbror... den var för liten
    Det var nästan det jag misstänkte. tror du att han skulle kunnat haft M eller måste man ta L till och med?
    loveliva skrev 2008-08-22 13:21:45 följande:
    Är så arg att jag kokar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jo de hade fått hem lurvar. DE låg så fint i sina kartonger. Frågade om jag fick köpa 4 lurvar. Ja, men inte idag sa hon, jag måste vänta tills allt är uppackat och hänger på galgar!!!!!!!!!!!!!!!! Så det var bara att åka hem igen Frågade om hon kunde hänga undan till mig, men hon visste inte vilka färger det kommit.Ullis- Hur kan du veta vilka färger som finns? Du fick väl hänga undan?Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Åh, vad tråkigt! Jag har ju haft kontakt med henne och sett luvarna på bild. Skulle få lägga undan en stjärnbody men sen inte hört ngt mer så nu skiter jag i det och handlar från EST eller LLM istället.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-22 13:27:17 följande:
    nä m funkar alldeles säkert... jag ska till bombom idag.. så jag kan prova till dig
    Ja, gärna. Jag tror att N och Bia har ungefär lika stora skallar
    isold2003 skrev 2008-08-22 13:27:21 följande:
    Nu är det dags för längdhoppet, ska engagera mig lite. Jobbar inatt så jag kikar nog in en svän då. Shoppa väl tjejer!
    Gud vad dålig kolla jag har på OS märker jag Generad

Ha det så bra på jobbet!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10