Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jompa: Nu tjatar jag igen. Såg när jag läst tebax att du och Tjolla vart där idag. Såg du om det fanns mycket ns kvar?
    Är det du eller Tjolla som bor i närheten av Toddler? Tänkte att man kanske skulle kunna lägga undan en beställning som nån av er kunde vara gullig och hämta och sen skicka om de inte vill skicka.

• J essica
    jompa skrev 2008-06-24 21:13:10 följande:
    Jag bor far far away from Toddler Det är Tjolla som bor nära.
    Oki då inboxar jag Tjolla
  • J essica

Vaddå är höstens katvigjackor fula?

• J essica
    Buttelina skrev 2008-06-24 21:26:46 följande:
    fula fickor och vanilg ful pikekrage
    Då är det bara att börja hamstra här också nu då!
  • J essica

FL Lisa skrev 2008-06-24 21:40:48 följande:

alltså FLs citatfunktion just nu är ju aningen skum.Ja...jag skulle gissa på att det mesta är slut...men man vet ju aldrig. Jag är ju lite sugen på att testa ett par NS-byxor men är som sagt lite osäker på om dom sitter bra på A.Jag har inte kunnat bestämma mig om jag ska beställa eller inte så det blev inte...men kommer nog komma ett par NS hit så småningom i alla fall
    Hur har det gått med trappmålandet idag då?
    Men varför står det på hemsidan att så mycket finns i lager om det mesta är slut?
  • J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-24 21:42:03 följande:
    Nån som beställt från SPOJLS rea? Jag beställde den 18:e och har fortfarande inte fått något mail ang betalning
    Oj det är ju en vecka sen! mejla dom och hör efter!
  • J essica

Har nån sett molo verktygsbyxor nånstans? Vill ha och nu börjar ju allt ta slut

• J essica

FL Lisa skrev 2008-06-24 21:43:32 följande:

på deras inlägg i shopoholic-tråden så låter ju som att deras datorsystem inte riktigt hunnit med när dom fått massor med beställningar via telefon och mailmen det är bara en gissning...dom kan ju ha kvar så är det något du är ute efter så är det ju bara att slå dom en pling imorgon och höra.
    Jo så är det ju iofs säkert. Ska ringa imorn men har inget större hopp om att få tag på nåt.
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-24 21:44:04 följande:
    Dom har inte hunnit uppdatera sin hemsida. Jag frågade dom innan.
    Okej. Då finns nog inget kvar nu
  • J essica
    NovJenny skrev 2008-06-24 21:44:27 följande:
    Åååh, såg nu när jag packade lite traderasaker att en av byxorna jag sålt har en konstig liiiten fläck på bakbenet som jag inte sett innan! Den är så mysko, liksom lite vit på den ljusa randen, men på den mörka blir den lite röd?!?!Vad är detta?Blir så orolig, vad ska jag göra om det inte går bort?Jag har haft på galltvål och slängt den i tvätten nu.Hoppas den gå bort.
    Jag har aldrig stött på en fläck som jag inte fått bort med galltvål
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10