Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-12 20:27:56 följande:
    Nope, allt fanns!
    Va bra
  • J essica

Hej tjejer!

Butte Vilket kap!!

Underbara bilder i Bt som alltid!!

Behöver lite hjälp sorry för OT nu. Hade tänkt åka till Ullared på fredag. Hur mycket pengar ska man räkna med att det kan gå åt där?

• J essica
    maggan75 skrev 2008-07-14 16:33:06 följande:
    Är det ngn som vet hur Idat fleecen med igelkottar är i storlek ??
    Hur stor som helst!! Jag sålde dotterns då den var tokstor i den storlek hon vanligtvis har.
  • J essica
    J essica skrev 2008-07-14 16:35:53 följande:
    Hur stor som helst!! Jag sålde dotterns då den var tokstor i den storlek hon vanligtvis har.
    Om det är jacka du menar nu.
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-14 16:38:23 följande:
    pratar ni om samma jacka?? jessica du menar inte anoraken va?
    Jodå det är fleecen jag pratar om
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-14 16:43:30 följande:
    jaha bara så ni snackade om samma... nu ska inte jag lägga mig i mer
    Du får lägga dig i hur mycket du vill

Förresten vad himlans mysigt det måste vara att ha en stuga såhär i sommaren Barnen ser ju ut att trivas superbra
  • J essica
    maggan75 skrev 2008-07-14 16:46:05 följande:
    det är väl bra jag är inte så bra på dessa danska märken, tjuvläser här men har slutat kolla bildtråden jag bara handlar då
    Haha Ja bildtråden gör så att kontot töms rätt snabbt
  • J essica

Hej tjejer! Shoppingsugen men ska inte köpa nåt mer denna vecka. Har bestämt att vi ska spendera 6000kr på Ullared. Väntar iaf hem blårandig tröja och byxor, två par IdaT baggysar och en uttersuit denna vecka

• J essica
    NovJenny skrev 2008-07-14 20:36:38 följande:
    Här hemma hämtar sambon mc'donadls till mig. Mumma.God kväll förresten!
    Åh va gott det skulle vara med Donkan Får nog fjäska lite för sambon!
  • J essica
    Angelinah skrev 2008-07-21 14:37:56 följande:
    jag skrev bara :NÄ jag vill inte ha den gröna istället och har inte fått mössan ni skickat, vad gör jag med straffavgiften jag fått? den mössan jag har hemma i fel strlk?fick svar: Hej!!! Jag har skickat en ny faktura via e-post och dragit av 50:-. Kommer skicka en ny faktura och dra bort mössan också. Den andra får du gärna skicka tillbaka till mig. Spojl St.sigfridsgatan 146 412 67 Göteborg. Vi är jättre ledsna för det fel som uppstått och skickar som kompensation ett presentkort på 200:-ska skicka tbax den här mössan och KRÄVA porto för det!! såååå sur e jag alltså!! Å jag vill faktiskt inte ha 200.- Jag vill ha min MÖSSA, som jag nu självfallet inte kommer hitta nånstans i rätt strlk längre usch!!!
    Men fy va dåligt!! Tror inte jag heller tänker handla nåt mer på spojl.
  • J essica
    Buttelina skrev 2008-07-21 14:45:26 följande:
    ja, den kommer säkert passa men inte så himla länge...
    Är de normala i storlek? Hade tänkt mig den i höst bara så säljer jag den sen igen.

Förresten är det bebisaktigt att ha hel overall fortfarande? Tyckler det är så gulligt
  • J essica
    Helle skrev 2008-07-21 14:55:20 följande:
    Jättefin overall, inte alls bebisaktigt tycker jag. Vi hade vinteroverall hela förra vintern och kommer ha i år med, då sonen är 2 år. Så visst kan man ha höstoverall också.
    Ah va bra att du tycker det sambon tittade  lite konstigt på den och sa att men den kan han väl inte ha han är ju ingen bebis längre!
  • J essica
    Helle skrev 2008-07-21 15:05:19 följande:
    Hmm, vill han att sonen skall ha byxa och jacka i vinter ? Det går ju också men är säkert större risk för att få in snö och sånt. Man kan ju ha både och om det passar båda parter bra
    Haha han tycker det är en annan sak med vinteroverall än fleeceoverall
  • J essica
    Helle skrev 2008-07-21 15:10:10 följande:
    Ahh, I see!
    Ja gubbar är lite knepiga ibland
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10