Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nån som sett katvigs vit/rosa heldress med dragkedja  (vågar inte försöka stava till den )    i nån dansk shop på rea

• Rååsa Smurfen
    svischan skrev 2008-07-01 11:29:53 följande:
    Fick mitt rumba paket nu, vad härlig katvigjackan är! Men den var väldigt stor, 104 lär passa perfekt nästa vår Skulle tagit 98. Och min bedömning av småfolktröjan: Njae, mönstret var ingen höjdare iaf, passar inte min vilda tjej riktigt, men själva tröjan och materialet känns bra.
    okej vad var det för motiv på den  ?
  • Rååsa Smurfen
    Infinite Joy skrev 2008-07-01 08:35:05 följande:
    Förresten.... är star child en lokal butik?
    nej det är märket  på skorna
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-01 07:50:34 följande:
    God morgon, fint väder ja! Såg när jag spanade lite på reakläder att en dansk webbsida lagt in nya märket Molo star, det kanske är det märket som är grundarens nya? Inga kläder där än bara info om märket, det ska tydligen vara kläder för lite större barn det börjar på stlk 104.
    har för mig att molo star får bara säljas i utvalda butiker och under en bergränsad period och i lite större storlekar
  • Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2008-07-01 13:55:44 följande:
    Hej i tråden. Har inte varit inne här på ett par veckor och jag tänker inte ens försöka läsa tillbaka Anledningen till att jag inte orkat sitta här alls på ett par veckor är att min mamma fått en hjärnblödning. Hon opererades akut i Lund och ligger nu på en neurologisk vårdavdelning. Det känns fortfarande inte som om det är min mamma som ligger där även om hon börjar bli lite klarare i huvudet och verkar känna igen oss och har börjat röra sig lite mer. Hon ligger dock bara och måste bli matad osv, såå svårt att se Känns inte ok att mata ettåringen och sen mata sin egen mamma... Hon pratar lite också men det hon säger är sluddrigt och svamligt. Hoppas att allt är bra med er andra här
    vad tråkigt hoppas det går bra för henne .
    Känner igen mig i att mata min ett åring och min mamma  tog hand om min svårt  sjuka mamma när min son var liten
  • Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2008-07-01 15:32:33 följande:
    Så skönt att läsa om att det kan gå bra Svårt att se så långt framåt när man är mitt i det. Någonstans intalar jag mig att hon ska bli som innan även om jag vet att det inte är säkert. Nej, de samtalen glömmer man aldrig!!! Usch man bara rasar ihop
    min mammas syster fick en hjärnblödning men nu är hon som vanligt igen .
  • Rååsa Smurfen

nej jag är här i lite i bakgrunden o läser 

dricker kaffe och äter hallon o björnbär paj o vaniljsås  jätte gott

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10