Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

seadwarf skrev 2008-07-10 00:15:33 följande:
    det fick bli så.. hehe.. hoppas fläcken bak på halslinningen går att åtgärda eller inte stör iaf ;p...
    pröva galltvål  eller vanisch och yes diskmel oftast går allt väck  eller blir det bara ett svagt märke kvar tur att den satt bak på halsliningen
  • Rååsa Smurfen
    seadwarf skrev 2008-07-10 00:20:10 följande:
    hehe, tack... tyckte den var så fin i färgen och Hampus kommer bli glad ... han får väl ha den att titta på tills han växer
    eller som natt skjorta
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-10 00:39:36 följande:
    fast älgarna är tjejig i färg, stil o nästan lite julig tycker jag....
    Jo det är sant, hade önskat att den skulle vara i stl med bambi den tycker jag är så fin  skulle vilja har den i byxa o tröja.  Dock svår att finna på tradera  finns en där nu men med prickar på armarna o det vill jag inte har.
  • Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-10 00:47:42 följande:
    nej prickarna är inte så fina, de är väldigt tjejiga med.Tjejigaste plagget jag har är kaninbyxor, hängslebyxa, de är så fina. Och poetrysuit som han sover i, den är sååå fin!
    det mest pojk plagget jag har  är rymd suiten som pyjamas
  • Rååsa Smurfen
    belladona skrev 2008-07-10 00:53:44 följande:
    men på gucce är det väl ingen ficka på isbjörns tröjan ?
    säg på närbilden att det visst var ficka på den
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-07-10 17:20:15 följande:
    tjenare tjejer... träffade isold på hippo idag, helt utan förvarning så stog hon bara där!!behöver eran hjälp tjejer.. vann ett bud på tradera som jag ångrar men får självklart stå mitt kast oh betala... men personen som hade auktionen har fortfarande inte skrivit och jag tänker inte skriva och be om vinnar mail heller så jag undrar hur lång tid det får gå innan köpet blir ogiltigt... jag vann plagget den 6:e
    det kan vara lite vanskligt  att inte du hör av dig ,det kan ju hända att person skickat mail till dig men det kommit på avväga ,då kan det blir att plötslig sitter du där med ett neg
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-07-10 17:37:07 följande:
    Hej! Hur är läget här idag? Jag är jätteirriterad. Beställde från Poppilopp i förrgår och idag får jag orderbekräftelse att byxorna var slut. Dessutom så har dom inte uppdaterat hemsidan att det är slut än heller.. Dom som brukar vara så snabba annars.. Jag hänger gärna på beställningen från ziggys. Måste ju ta igen mina förlorade byxor...
    jag beställde hummel från matador för 5 dagar sedan och i dag får jag mail att jackan inte fanns i den stl och en fråga om jag ville har den större stl .
    Det tycker jag är lite dåligt .
  • Rååsa Smurfen
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 22:26:40 följande:
    Spökar jag idag?
    japp det gör du   Har ni beställt nu ,vad blev det?  nyfiken
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-07-11 14:00:30 följande:
    Ja jag har sett det! Vill gärna se Thea film Nästa gång vi är hos mina kusiner ska jag filma Milo när han hoppar studsmatta, det är typ det roligaste jag sett
    prövade det i går men det gick inte ,stod fel format eller namn på filen ,jag hade filmat från kameran
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10