Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hittade inget jag ville ha på freshmilks rea heller, eller jo det gjorde jag men det var slut på "mina" storlekar.

• gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-16 20:54:03 följande:
    Vilken rolig! Jag håller med om färgerna. Barntröjan med rosa blommor är mkt snyggare i färgen.
    Ja det tycker jag också Skrattande
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-06-16 20:57:51 följande:
    Hej i tråden!Nyss hemkommen från ett varmt och soligt Cypern Vi har haft en underbar vecka  Längtar redan tillbaka. Var ju liiite kallare här  brrrrrr....Allt bra här? Lite rea har jag förstått. Gav upp tanken på att läsa ikapp 1 vecka tillbaka
    Välkommen hem, vad skönt att ha varit i värmen när vi bara ha blåst och regn.

jag orkar inte ens läsa tillbaka en hel dag, jag går tillbaka några sidor, max!!! Men BT måste jag ha stenkoll på men den är ju inte såååå snabb heller.
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-16 21:49:36 följande:
    Jag klickade iväg en beställning just... ingen stor, utan bara midiapplesuit till killen och tröja åt tösen.... svart blev det efter att ha kikat i bt.
    Svart midiappel är underbar och sååå gångbart, tröttnar aldrig på dom. Det är faktiskt min mans favorit i klädskåpet till barnen.
  • gosmamman

Gokväll ladies- hur mår ni här då??

Preggi: det är inte klokt vad söt matilda är, posar vid väggen och allt. Min bebben är omöjlig att fota just nu, kutar som en galning. Din stortjej är också jätte fin .

• gosmamman
    Preggi skrev 2008-06-17 20:44:35 följande:
    Godkväll! Ingen shopping än för mig idag. Får se om det blir nåt ikväll... Som vanligt härliga barn i BT.Infinite Joy! Gud så söta dina barn är! Tack, vad gullig du är! Det var inte länge sen Matilda var på rymmen så fort hon såg kameran.. Det är svårare att fota storasyster här nu... Är det rea på mini rodini nånstans? Är lite sugen på jeansen...
    Hehe, här springer jag och jagar bebben med kameran i högsta hugg så springer storasyster efter mig och ropar "ta kort på mig, mig, mig" (fast jag redan tagit på henne först).
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-17 20:53:53 följande:
    BIG SURPRISE att det var just de märkena!
    men nu var det väl ett tag sen butte köpte villervalla?? eller hur butte?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10