Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
En till webshop att lägga till www.hanazacka.se.
Tror att de har eBBE jeans.
En till webshop att lägga till www.hanazacka.se.
Tror att de har eBBE jeans.
Kikade och de har inte i webshopen men är nästan helt hundra på att jag sett dem i butiken.
Då kan även jag passa på att efterlysa lite shoppar. Gärna ngn i gångavstånd från Centralen då jag nog inte tror att syrran vill haka på Stockholm runt på barnklädesshoppar.
isold2003: vart bor du? Uppsala är min stad.
I fredags hade de inget nytt från Molo här iaf men jag ska ner och kika imorgon.
Du har ju lite osis för två av butikerna har sommarstängt. Rackartyg har Molo, ida t, lolopard o katvig, har 50% på allt i butiken men är nog rätt utplockat.
Skurk har moon kids bla.
Skurk ligger på Dragarbrunnsgatan precis före Dragarbrunnsgallerian, man år in i en liten gränd.
www.skurk-kids.com
Vi brukar åka till Västerås ibland, har de ngn skojig butik där?
Angelinah! När jag gick min uska utb hade vi en gammal lärare som berättade att man kan ta en tuss fetvadd i öronen, det värmer och ska tydligen lindra. Man skulle stoppa i en tuss när man märkte att de började få ont.
Jag hade valt bort den randiga!
Verkar som det kommer lite nyheter tidigt i aug. Fick mail från en av våra lokala butiker att de nyöppnar den 4:e. De säljer bla Hollys, Villervalla, Kik kid o Småfolk.
Kostar det extra att skicka till Norge? En som vann en av mina auktioner bor där.
Bild på Kappahls landskapsset finns i Lindexbildtråden.
Vill också ha ett par Molostövlar i 21.