Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Kikade och de har inte i webshopen men är nästan helt hundra på att jag sett dem i butiken.

• annie dark

Då kan även jag passa på att efterlysa lite shoppar. Gärna ngn i gångavstånd från Centralen då jag nog inte tror att syrran vill haka på Stockholm runt på barnklädesshoppar.

• annie dark

isold2003: vart bor du? Uppsala är min stad.
    I fredags hade de inget nytt från Molo här iaf men jag ska ner och kika imorgon.

• annie dark

Du har ju lite osis för två av butikerna har sommarstängt. Rackartyg har Molo, ida t, lolopard o katvig, har 50% på allt i butiken men är nog rätt utplockat.
    Skurk har moon kids bla.

• annie dark

Skurk ligger på Dragarbrunnsgatan precis före Dragarbrunnsgallerian, man år in i en liten gränd.
    www.skurk-kids.com

Vi brukar åka till Västerås ibland, har de ngn skojig butik där?

• annie dark

Angelinah! När jag gick min uska utb hade vi en gammal lärare som berättade att man kan ta en tuss fetvadd i öronen, det värmer och ska tydligen lindra. Man skulle stoppa i en tuss när man märkte att de började få ont.

• annie dark

Jag hade valt bort den randiga!

Verkar som det kommer lite nyheter tidigt i aug. Fick mail från en av våra lokala butiker att de nyöppnar den 4:e. De säljer bla Hollys, Villervalla, Kik kid o Småfolk.

Kostar det extra att skicka till Norge? En som vann en av mina auktioner bor där.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10